Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bruce nieuw lid

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Bruce

kan iemand mij iets vertellen

Ongelezen bericht door Bruce »

:cry2: ik weet echt niet hoe marijke of ursula elke keer als zij een bericht heeft getypt komt er een hond foto of ander idee iemand doet dat ff voor mij zoals als ik bericht typ telkens dat beethoven die hond foto telkens onder bruce vaste gebruiker komt te staan en dan pas komt de foto :-D
Ursula
Zeer actief

Re: kan iemand mij iets vertellen

Ongelezen bericht door Ursula »

Bruce schreef::cry2: ik weet echt niet hoe marijke of ursula elke keer als zij een bericht heeft getypt komt er een hond foto of ander idee iemand doet dat ff voor mij zoals als ik bericht typ telkens dat beethoven die hond foto telkens onder bruce vaste gebruiker komt te staan en dan pas komt de foto :-D
Dat kan je hier helemaal uitpuzzelen!

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814

En je hoeft me geen mailtjes meer te sturen of ik 't voor je kan doen, want ik kan onmogelijk in jouw profiel foto's plaatsen.

Ik had 't eerder aangeboden om die ene foto eventueel te plaatsen, dat heeft Marijke toen gedaan, misschien kan zij je ook verder helpen met de foto die onder je berichtje staat.

Veel duidelijker kan ik 't je niet maken hoor! Vraag anders maar aan Marijke of (voor de 3e keer) stel je vraag bij "Vragen over dit forum".

Succes verder!!!!
Life is great with a Molosser by your side!!!

Afbeelding
Bruce

ik kreeg de tekst te zien als ik een bericht wil typen in vragen over het forum sorry alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum marijke alsjeblieft doe dit ff voor mij :ok:
Bruce

wat een schatje zeg die gerbil :ok:
Ursula
Zeer actief

Ik dacht dat ik je gevraagd had geen mailtjes meer te sturen.
Nou kreeg ik weer twee lege mailtjes van je bruce, nu weer onder de naam Snuffie. Maar het komt wel vanaf jouw hotmailadres.

Zou je zo vriendelijk willen zijn daarmee op te houden.

Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

:piew

mol :twisted: 8)
Ursula
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef::piew

Ja, dat idee heb ik ook en ik ben ook een beetje :piew dat ik er ook nog op in ben gegaan. :evil: Probeer ik een keer sociaal te doen :?

Ik heb zwaar de indruk dat ik in de zeik genomen word :evil:

Afbeelding
Bruce

ik snap er niks van 2 lege mailtjes dat doe ik nooit ik schrijf altijd iets aan iemand
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ursula schreef:
v.d Lupinehof schreef::piew

Ja, dat idee heb ik ook en ik ben ook een beetje :piew dat ik er ook nog op in ben gegaan. :evil: Probeer ik een keer sociaal te doen :?

Ik heb zwaar de indruk dat ik in de zeik genomen word :evil:
Ik had al op pagina 1 het idee dat er iets niet helemaal spoort bij Bruce, vreemde zinsbouw en onbegrijpelijke teksten... :huh:
Bruce

wat zou er dan mis moeten zijn met pagina 1
Mol
Zeer actief

Bruce schreef:wat zou er dan mis moeten zijn met pagina 1
met de pagina niks maar volgens mijn is de pc in je boven kamer een beetje achterhaalt en sterk verouderd.

Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

volgens mij word dit het lid met de meeste pagina's in "voorstellen".. :roll:

ga gewoon eens verder in "vragen over dit forum"Bruce....dat scheelt denk ik een hoop ergenissen, en word je misschien ook nog eens serieus genomen ;)
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Bruce

wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
Mol
Zeer actief

Bruce schreef:wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=30911
joe
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door joe »

Bruce schreef:wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
Jij bent erg moeilijk te volgen als je alles achterelkaar misschien dat dit door dit voorbeeld duidelijk wordt ik hoop het wel ik wil me niet moeier maken dan ik al ben nee ik ben niet lui beetje gemakzuchtig af en toe niet altijd morgen ben ik weer fit heb gisteren zware nacht gehad wel gezellig kunnen jullie me nog volgen ik wel maar voor anderen is dat vaak niet zo toch?
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

joe schreef:
Jij bent erg moeilijk te volgen als je alles achterelkaar misschien dat dit door dit voorbeeld duidelijk wordt ik hoop het wel ik wil me niet moeier maken dan ik al ben nee ik ben niet lui beetje gemakzuchtig af en toe niet altijd morgen ben ik weer fit heb gisteren zware nacht gehad wel gezellig kunnen jullie me nog volgen ik wel maar voor anderen is dat vaak niet zo toch?
:mrgreen: :jank: :mrgreen: :jank: :mrgreen:
Bruce

ik heb een vraagje hoe laat sluit dit en hoe laat kan ik weer hier smorgens berichten typen?
Bruce

aaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een schatje van een hond annemieke toppie hoor :ok:
Mol
Zeer actief

basil schreef:
Bruce schreef:ik heb een vraagje hoe laat sluit dit en hoe laat kan ik weer hier smorgens berichten typen?
we sluiten doorgaans 's avonds om 24 uur en vanaf 11 uur in de ochtend kan je weer posten ;)
:hzz: :V

Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

Kun je niet in de andere rubrieken posten dan?
Afbeelding
Bruce

het is opeens een andere hond geworden die foto geeft niks hoor ik had nou laat maar hoe gaat het met iedereen :ok: met mij wel
Ramona en Jay

Ongelezen bericht door Ramona en Jay »

Hoi Bruce, je moet je even aanmelden hier : Lees hier alles over de aanmeld procedure dit staat boven de pagina.
dan kun je overal schrijven.

Je hebt wel de meeste welkoms berichten zeg!!!!!!

valt wel gelijk op dit topic hahahahha
Bruce

:ok: ik vind het heel leuk om berichten te lezen en ook antwoord geven :P
Bruce

ik zal dan vortaan serieus typen :ok:
alma
Zeer actief

Ongelezen bericht door alma »

Bruce schreef::ok: ik vind het heel leuk om berichten te lezen en ook antwoord geven :P

Ik vind het ook heel leuk om berichten te lezen, maar waarom blijf je hier op de topic voorstellen hangen? als je echt serieus bent en je wilt antwoordt op je vragen, waarom stel je de vragen dan niet op een andere topic, dan wil ik graag met je in zee gaan, maar nu ben je vervelend :mrgreen:
Afbeelding

Groetjes van Alma
Bruce

ik zal het uitleggen

ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten
Dingo
Zeer actief

Re: ik zal het uitleggen

Bruce schreef:ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten
het is pas een paar keer gezegd :roll:

dus niet alleen openen, maar ook lezen wat er staat, en doen wat er staan....... :roll:
AfbeeldingAfbeelding
Ursula
Zeer actief

Dingo schreef:
Bruce schreef:ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten

dus niet alleen openen, maar ook lezen wat er staat, en doen wat er staan....... :roll:
Laat maar, onbegonnen werk :roll:

Afbeelding
Dingo
Zeer actief

Ursula schreef:
Dingo schreef:

Laat maar, onbegonnen werk :roll:
Nou, die indruk krijg je zo wel.....ach, zo meteen reageert er niemand meer hier, en dan zal t vanzelf wel ophouden :roll:
AfbeeldingAfbeelding
Bruce

IK HEB HET ZELF GEDAAN DUS NU LUKT DAT WEL :p:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”