Wij zijn net twee weken op vakantie geweest en kregen in die vakantie 2 keer visite met hond die ook bleven slapen. Bowie mag van ons niet op de bank en krijgt echt nooit 'mensen' eten van ons. Wel krijgt hij een hondensnoepje als we koffie drinken en kauw dingen e.d. Bowie bedelt dus ook niet. En ik vind bedelen zelf bijzonder irritant gedrag.
De visite's lieten de honden ( dit waren geen grote honden) rustig op de bank liggen ( op een kleedje) en de honden kregen echt van alles. Beetje ijs, brood tijdens het eten, laatste stukje koek, laatste stukje schnitzel in het restaurant en ga zo maar door. En ondertussen maar zeggen; '' dit is echt het laatste stukje hoor". Ik heb dit alles met verbazing en ook lichte ergenis aangekeken. Wat een geneuzel. Maar ergens in mijn achterhoofd vind ik het toch een beetje sneu voor Bowie
Ook op het forum lees ik veel van honden op de bank en andere verwennerij. Maar het kan toch niet zo zijn dat wij de enigste baasjes zijn die hun hond wat dit betreft wat strakker houden? En ik erger me suf aan bedelende honden dat is toch niet zo raar?
Zijn er meer baasjes die er zo over denken of vinden jullie Bowie stiekem ook een beetje sneu
Moet voor de eerlijkheid toch nog even melden dat ik, als ik zoute haring koop er altijd twee koop en Bowie krijgt dan een halve maar dat is echt het enige