Even beetje jalousie kwijt.
Onze Maylo bij ons sinds hij 12 week was, nu ruim 9 maanden. een heerlijke hond die het steeds beter gaat terwijl hij het altijd goed heeft gedaan.
de afspraak thuis was dat ik Maylo de eerste 2 jaar zou opvoeden, dus voeden, uitlaten, cursus, sociaal mee bezig, nou ja alles wat bij een opvoeder hoort. Gaat prima hoor, geweldig zelfs.
maar hoe kan het dat als onze zoon uit bed komt of thuis komt van school of werk de hond helemaal uit zijn dag gaat en niet alleen bij hem maar ook bij man lief die dagelijks uit zijn werk komt en de uitwonende kinderen die geregeld langs komen.
ben gisteren voor het eerst 6 uur zonder hond geweest, beide honden waren de tijd alleen thuis. tuurlijk word ik wel begroet maar heel echt heel anders als bij mijn man en zoon, die hangt hij in de benen armen, piepen als een jonge pup oren plat.
thuis is ben ik wel altijd die het eerste word opgezocht, als we samen lopen loop meneer echt niet met mijn man aan de lijn als ik blijf stil staan, als ik mij verstop word maylo onrustig en gaat geen stap verder. ik ben de enigste waar hij naar luistert en loopt alleen mij achter na in huis.
ben niet echt jaloers hoor, geintje maar vind het erg vreemd dat het zo gaat, niet eerder met de andere honden gehad, waarvan ik ook altijd de opvoeder en voeder was.
goed weekend mensen