Niet? Dan zou ik toch es teruglezen als ik jou was...Marion. schreef: Volgens mij vraagt niemand jou iets over KVV
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke voer(brokken) zouden jullie adviseren voor mijn Kangal
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Welke voer(brokken) zouden jullie adviseren voor mijn Ka

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
80564M
Of jij. Want je projecteert het te veel op jezelf.malinois schreef: Niet? Dan zou ik toch es teruglezen als ik jou was...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Goed Marion. Leesbril op?Shari schreef:
Nee waarom? Is gewoon aan kvv wat ze mag met haar gewicht.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
En dan nog beslis ik nog altijd zelf wat ik schrijf. Zeker ik een topic over een fakehond.

-
80564M
Mijn god. Goed hoor. Jouw feestje.malinois schreef:En dan nog beslis ik nog altijd zelf wat ik schrijf. Zeker ik een topic over een fakehond.
Je lijkt nu serieus op de vers-maffia van een paar jaar geleden, waar jij je toen ook zo sterk tegen keerde.
Maar goed. Ik hoop dat pup inmiddels genoeg voer krijgt. Wat dan ook. Lijkt me belangrijker dan viswijven gedoetjes
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Neuh hoor ze speuren nog gewoon op brokjes evenals hun beloningen bestaan daaruit.Marion. schreef:Mijn god. Goed hoor. Jouw feestje.malinois schreef:En dan nog beslis ik nog altijd zelf wat ik schrijf. Zeker ik een topic over een fakehond.
Je lijkt nu serieus op de vers-maffia van een paar jaar geleden, waar jij je toen ook zo sterk tegen keerde.
Maar goed. Ik hoop dat pup inmiddels genoeg voer krijgt. Wat dan ook. Lijkt me belangrijker dan viswijven gedoetjes
Maar goed t ging dus wel om kvv waar ik op antwoorde...

-
Kangal
Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
- margriet5
- Actief
- Mijn ras(sen): Irish softcoated wheaten terrier
- Aantal honden: 2
Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja als je niet anders te vreten krijg moet je wel.Is je pup al aan het wisselen.?Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
Met jouw slakkensnelheid zou ik maar meteen 1 of 2 zakken meer bestellen, 20 KG voor zo'n pup is snel op.
-
Neeltje
Hier nog hardermargriet5 schreef:Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
Dan was het vast een chinese kangal als ze alleen rijst at, at ze het ook met stokjes?
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
En bedankt, nu kan ik mijn scherm schoonmaken omdat het onder de koffie zit...proestNeeltje schreef:Hier nog hardermargriet5 schreef:Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan was het vast een chinese kangal als ze alleen rijst at, at ze het ook met stokjes?![]()
![]()
![]()
![]()

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Arme hond 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Kangal
ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Met jouw slakkensnelheid zou ik maar meteen 1 of 2 zakken meer bestellen, 20 KG voor zo'n pup is snel op.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Had je niet zo grote hond moeten nemen.Kangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Met zo'n grote pup in de groei kun je je borst nog nat maken.Kangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Een Kangal kan best een moeilijk eter zijn, vraag maar aan Brigitte (van Sjon) dus dit probleem ga je vast wel vaker krijgen.

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
ZooooKangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
Kangal
Ja maar mijn ouders zijn niet zoals de jouwe(gelukkig ook niet)freskin schreef:ZooooKangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Met jouw slakkensnelheid zou ik maar meteen 1 of 2 zakken meer bestellen, 20 KG voor zo'n pup is snel op., dat vind ik knap! Woon je nog bij je ouders of zo? Daar red ik het nog niet eens 1 week mee.... Ik ben gemiddeld 70,- euro per maand kwijt voor twee honden aan kvv. En dat is alleen nog maar het eten van mijn honden. Dan kom ik ook nog eens erbij.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Ik woon al jaren op mezelf, dus mijn ouders hoeven mij financieel niet bij te staan. Maar als je zelf nog geen inkomen hebt is dat wel lastig,ja.
Al met al is een hond wel een kostenpost waar je rekening mee moet houden. En niet alleen qua voeding.
ik hoop dat je hond de brokken goed gaat eten. je moet er wel rekening mee houden dat als hij b.v z'n tanden gaat wisselen, hij ook minder trek zal krijgen. Gewoon wat afwisselen met vlees(eventueel door de brokken heen) zal hem waarschijnlijk wel goed doen. En als je een goede kwalitieit brok geeft komt hij niet snel wat tekort.
Al met al is een hond wel een kostenpost waar je rekening mee moet houden. En niet alleen qua voeding.
ik hoop dat je hond de brokken goed gaat eten. je moet er wel rekening mee houden dat als hij b.v z'n tanden gaat wisselen, hij ook minder trek zal krijgen. Gewoon wat afwisselen met vlees(eventueel door de brokken heen) zal hem waarschijnlijk wel goed doen. En als je een goede kwalitieit brok geeft komt hij niet snel wat tekort.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- mosquito1980
- Zeer actief
Conclusie lieve Kangal, jij moet je hond (als je die tenminste hebt) NU weg geven, jij bent financieel niet in stand hem te onderhouden.Kangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
40 Euro/maand voor zo'n hond, als je die goed onderhoud, is veeeeel te weinig.
-
Kangal
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling ....
ik hoop echt dat die vandaag komt zodat hij het kan proeven
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Joh dat ding bestaat toch niet eens...

-
Kangal
Voel je je nu grappig wacht ik zal voor je lachen "hahahahah" zomalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
- mosquito1980
- Zeer actief
Ik heb nog "goeie" hoop, hij gaat vast binnenkort "voor en na" foto's plaatsenmalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
Ik wacht met spanning
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee hoor ga maar weer onder je steen zitten zoals je de rest van de week ook doet. Genieten van je denkbeeldige hondje...Kangal schreef:Voel je je nu grappig wacht ik zal voor je lachen "hahahahah" zomalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...

-
Kangal
Oei rustig niet blaffen het eten komt eraan stoute hondmalinois schreef:Nee hoor ga maar weer onder je steen zitten zoals je de rest van de week ook doet. Genieten van je denkbeeldige hondje...Kangal schreef:Voel je je nu grappig wacht ik zal voor je lachen "hahahahah" zomalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, de foto van nu dus.Frolic schreef:Plaats nog eens een foto van hem? Ik ben benieuwd hoe groot hij inmiddels is.
Voor de herkenbaarheid hoef je het niet te laten, mensen die je kennen kunnen ook zonder foto wel weten om wie het gaat.

-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
DAt zal niet gaan. Kangal kan niet tekenen.thom schreef:Oh, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, de foto van nu dus.Frolic schreef:Plaats nog eens een foto van hem? Ik ben benieuwd hoe groot hij inmiddels is.
Voor de herkenbaarheid hoef je het niet te laten, mensen die je kennen kunnen ook zonder foto wel weten om wie het gaat.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer: