Niet? Dan zou ik toch es teruglezen als ik jou was...Marion. schreef: Volgens mij vraagt niemand jou iets over KVV

Moderator: moderatorteam
Niet? Dan zou ik toch es teruglezen als ik jou was...Marion. schreef: Volgens mij vraagt niemand jou iets over KVV
Of jij. Want je projecteert het te veel op jezelf.malinois schreef: Niet? Dan zou ik toch es teruglezen als ik jou was...
Goed Marion. Leesbril op?Shari schreef:
Nee waarom? Is gewoon aan kvv wat ze mag met haar gewicht.
Mijn god. Goed hoor. Jouw feestje.malinois schreef:En dan nog beslis ik nog altijd zelf wat ik schrijf. Zeker ik een topic over een fakehond.
Neuh hoor ze speuren nog gewoon op brokjes evenals hun beloningen bestaan daaruit.Marion. schreef:Mijn god. Goed hoor. Jouw feestje.malinois schreef:En dan nog beslis ik nog altijd zelf wat ik schrijf. Zeker ik een topic over een fakehond.
Je lijkt nu serieus op de vers-maffia van een paar jaar geleden, waar jij je toen ook zo sterk tegen keerde.
Maar goed. Ik hoop dat pup inmiddels genoeg voer krijgt. Wat dan ook. Lijkt me belangrijker dan viswijven gedoetjes
Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
Ja als je niet anders te vreten krijg moet je wel.Is je pup al aan het wisselen.?Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
Hier nog hardermargriet5 schreef:Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.
En bedankt, nu kan ik mijn scherm schoonmaken omdat het onder de koffie zit...proestNeeltje schreef:Hier nog hardermargriet5 schreef:Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan was het vast een chinese kangal als ze alleen rijst at, at ze het ook met stokjes?![]()
![]()
![]()
![]()
ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Met jouw slakkensnelheid zou ik maar meteen 1 of 2 zakken meer bestellen, 20 KG voor zo'n pup is snel op.
Had je niet zo grote hond moeten nemen.Kangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Met jouw slakkensnelheid zou ik maar meteen 1 of 2 zakken meer bestellen, 20 KG voor zo'n pup is snel op.
Met zo'n grote pup in de groei kun je je borst nog nat maken.Kangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
ZooooKangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Ja maar mijn ouders zijn niet zoals de jouwe(gelukkig ook niet)freskin schreef:ZooooKangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Met jouw slakkensnelheid zou ik maar meteen 1 of 2 zakken meer bestellen, 20 KG voor zo'n pup is snel op., dat vind ik knap! Woon je nog bij je ouders of zo? Daar red ik het nog niet eens 1 week mee.... Ik ben gemiddeld 70,- euro per maand kwijt voor twee honden aan kvv. En dat is alleen nog maar het eten van mijn honden. Dan kom ik ook nog eens erbij.
Conclusie lieve Kangal, jij moet je hond (als je die tenminste hebt) NU weg geven, jij bent financieel niet in stand hem te onderhouden.Kangal schreef:ja daagggg 40 euro voor 20 kg, ik maak 40 euro in 1 maand tijd op.mosquito1980 schreef:Jonge, jonge, je hebt binnen 7 dagen 1 zak voer gekocht.., Gefeliciteerd.Kangal schreef:Vandaag(zaterdag) krijg ik mijn bestelling(cavom compleet 20 KG) hoogstwaarschijnlijk. Ik hoop dat hij het lekker gaat vinden want zijn mama at alleen maar rijst en zijn mama was zeer kieskeurig.![]()
Voel je je nu grappig wacht ik zal voor je lachen "hahahahah" zomalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
Ik heb nog "goeie" hoop, hij gaat vast binnenkort "voor en na" foto's plaatsenmalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
Nee hoor ga maar weer onder je steen zitten zoals je de rest van de week ook doet. Genieten van je denkbeeldige hondje...Kangal schreef:Voel je je nu grappig wacht ik zal voor je lachen "hahahahah" zomalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
Oei rustig niet blaffen het eten komt eraan stoute hondmalinois schreef:Nee hoor ga maar weer onder je steen zitten zoals je de rest van de week ook doet. Genieten van je denkbeeldige hondje...Kangal schreef:Voel je je nu grappig wacht ik zal voor je lachen "hahahahah" zomalinois schreef:Joh dat ding bestaat toch niet eens...
Oh, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, de foto van nu dus.Frolic schreef:Plaats nog eens een foto van hem? Ik ben benieuwd hoe groot hij inmiddels is.
Voor de herkenbaarheid hoef je het niet te laten, mensen die je kennen kunnen ook zonder foto wel weten om wie het gaat.
DAt zal niet gaan. Kangal kan niet tekenen.thom schreef:Oh, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, de foto van nu dus.Frolic schreef:Plaats nog eens een foto van hem? Ik ben benieuwd hoe groot hij inmiddels is.
Voor de herkenbaarheid hoef je het niet te laten, mensen die je kennen kunnen ook zonder foto wel weten om wie het gaat.