wij hebben altijd reuen gehad omdat die stabieler zouden zijn dan teefjes. nu wil ik me binnenkort op de wachtlijst laten plaatsen voor een pup en werd me gevraagd voor reu of teef. ging meteen weer voor een reu. maar waarom eigenlijk

Moderator: moderatorteam
Ik heb daar met mijn reuen nooit last van gehad. O wacht, Bayko heeft ooit 1 x binnenshuis z'n poot opgetildiones schreef: Ik zie niet anders dan reuen die overal binnen plassen bij andere mensen en dat is voor mij de énige reden om te kiezen voor een teef. Met een teef kun je overal komen zonder dat die ergens tegen aan plast.
Lunatic schreef: Reuen recht door zee, weinig bullshit, behalve dan soms met andere reuen, maar dat is prima te sturen, zijn veel egaler dus makkelijker mee te werken.
Teven, reldellen, regelmutsen, dramaqueens, ik hou ervan![]()
Ach ik had een teef die ergens binnenkwam waar ook andere honden leefden en die tilde mooi een achterpoot omhoog om op het kleed te plasseniones schreef:Altijd alleen maar teven gehad.
Maar ik zie andere mensen hoe gek die zijn met hun reuen en vice versa.
Ik zie niet anders dan reuen die overal binnen plassen bij andere mensen en dat is voor mij de énige reden om te kiezen voor een teef. Met een teef kun je overal komen zonder dat die ergens tegen aan plast.
Tara schreef:*werpt blik op landhaaien*lieke schreef:
Ik hou niet van dat gezeik van reuen. Letterlijk en figuurlijk. En altijd alles interessanter aan de horizon. Teefjes blijven veel beter bij je.
*schudt hoofd*
dagmar88 schreef:Tara schreef:*werpt blik op landhaaien*lieke schreef:
Ik hou niet van dat gezeik van reuen. Letterlijk en figuurlijk. En altijd alles interessanter aan de horizon. Teefjes blijven veel beter bij je.
*schudt hoofd*Mijn reuen zijn niet van me weg te slaan. Er is helemaal niets interessanter dan vrouw, bal en koek. Ook voor mijn vorige twee niet.
Toen Charlie nog los liep had ze er een handje van zich te verstoppen. En precies op het moment dat ik in paniek raakte weer tevoorschijn te springen
_Leonie schreef:Geen moment spijt van mijn teef. Hier in de buurt veel patsende reuen en met een teef hoef ik daar niet op te letten. Geen patsend gedoe en geen last van andere loopse teven. Heb zelf ook totaal geen last van haar loopsheid, is hooguit wat slomer maar dat komt vaak best goed uit hehe.
Vooral het lopen buitenshuis met een teef vind ik dus echt een groot voordeel.
Het gehaaide wat ze soms kunnen hebben vind ik persoonlijk karaktervol.![]()
Zegt het overigens iets dat Lieke mij heeft overgehaald?Waarvoor dank, overigens haha.