Zowel Rockey, Cyber en Duncan hebben de eerste weken de nacht doorgebracht bij ons op de slaapkamer in een grote doos voorzien van plastic (vuilniszak) voor evt. ongelukjes dat die niet meteen door de doos heen sijpelen en een lekkere oude trui en een kruik.
Rockey had de eerste paar weken verschrikkelijke diaree... dus daar was niet tegenop te wandelen en ik was dan ook blij met die vuilniszak op de bodem, plassen deed hij daarintegen niet in de doos 's-nachts.
Bij Cyber en Duncan hebben we gewoon door kunnen slapen en waren het droge nachten.
Omdat ze naast mij stonden werd ik wel wakker als ze wakker werden maar dan draaiden ze zich om en sliepen verder dus ze hoefden ook niet naar buiten.
Duncan had (in tegenstelling tot die andere twee want die hebben lang in die doos geslapen) het in die doos snel bekeken en wilde op bed.
Toen hij ook uit de doos kon klimmen en zo op bed klauterde hebben we het zo maar gelaten. Ons Nest zag hij schijnbaar ook als zijn Nest en bevuilde deze ook niet.
Qua zindelijkheid hoef je met 9 weken nog niks te verwachten. Rockey en Cyber waren super snel zindelijk (als je soms hier de berichten leest) Maar Duncan was 22 weken toen er ook overdag geen ongelukjes meer binnenshuis gebeurde.
En wat betreft die bench... daar heb ik een leuke tip; leuk in de tuin zetten en er een klimop overheen laten groeien, wat vogelvetballetjes erin hangen en je hebt een leuk hoekje in je tuin.