Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

alternatief voor bench

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Belli
geregistreerd lid

alternatief voor bench

Ongelezen bericht door Belli »

hoi
ik heb een bench voor mijn maltezerpupje maar die is nogal groot, het hondje kan er wel tig keer in en daardoor denk ik ook dat ze het niet als een nest ziet maar eerder als iets waar ze kan poepen en plassen waar ze wil, nu vroeg ik me af wat ik kan doen, ik zou een soort doos kunnen nemen en daar een dekentje in leggen waar niet al te veel bewegingsruimte is en dan beseft ze het misschien wel dat ze haar nestje niet mag bevuilen? iemand tips?

groetjes :zwaai:
groetjes Belli
mars
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door mars »

:p:

De bench s'nachts verkleinen door een schot erin te plaatsen..................

Pas maar op hoor de meeste zijn tegen een bench :cry2:

Succes ik heb ook altijd een bench :ok: :ok:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik denk dat je eerst gewoon s'nachts ook een keer je nest uit moet gaan om je pup te laten plassen buiten. ;) Wat Marcel zegt is iets wat je daarnaast dus ook kan doen..haar ruimte verkleinen. Maar eerste vereiste om een pup zindelijk te krijgen is de pup ook in de nacht/vroege ochtend de mogelijkheid te geven om te plassen buiten.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Ik zou inderdaad geen bench gebruiken, maar bv een deel van het huis beschikbaar maken, door bv een houten hekje tussen twee ruimtes te plaatsen, waardoor je hond niet opgesloten zit in een kooi, maar ook niet vrij door het huis kan lopen(als je dat niet wilt ;) )
Ga je er wel regelmatig mee uit?? (ook s'nachts?) ??
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Dingo schreef:Ik zou inderdaad geen bench gebruiken, maar bv een deel van het huis beschikbaar maken, door bv een houten hekje tussen twee ruimtes te plaatsen, waardoor je hond niet opgesloten zit in een kooi, maar ook niet vrij door het huis kan lopen(als je dat niet wilt ;) )
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight= ;)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Dingo
Zeer actief

Eline* schreef:
Dingo schreef:Ik zou inderdaad geen bench gebruiken, maar bv een deel van het huis beschikbaar maken, door bv een houten hekje tussen twee ruimtes te plaatsen, waardoor je hond niet opgesloten zit in een kooi, maar ook niet vrij door het huis kan lopen(als je dat niet wilt ;) )
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight= ;)
oh ja...... :roll: bedankt :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

pffff beter een te grote bench dan een kleine lijkt me nog beter helemaal geen bench is mijn mening maar gewoon geduld en snachts je bed uit
en mijn dieren hebben dag en nacht te drinken hoor zo pup verteert alles snel heeft helemaal meer eten en drinken nodig ook in de nacht groetjes twink
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Als je de bench wilt blijven gebruiken inderdaad verkleinen, en gewoon 's nachts een of merdere keren uit je bed en hop naar buiten. Zie je een baby al 's nachts een droge luier houden?
Puppy's moeten er 's nachts dus ook gewoon uit!!!
Afbeelding
EvitaP
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EvitaP »

Dit moet ik gewoon even zeggen:
Er word nu de indruk gewekt (in elk geval bij mij) dat mensen die een bench gebruiken niet elke keer als de pup z'n behoefte moet doen naar buiten gaan. Dat is natuurlijk niet zo. Het zou in elk geval niet zo moeten zijn.
groetjes
Evita

https://nl-nl.facebook.com/adogsagenda - Activiteiten van de Noa Dog!
Dingo
Zeer actief

EvitaP schreef:Dit moet ik gewoon even zeggen:
Er word nu de indruk gewekt (in elk geval bij mij) dat mensen die een bench gebruiken niet elke keer als de pup z'n behoefte moet doen naar buiten gaan. Dat is natuurlijk niet zo. Het zou in elk geval niet zo moeten zijn.
de schrijfster van deze topic doet dat dus niet, en daar gaat het over in deze topic ;)
AfbeeldingAfbeelding
miranda

Ongelezen bericht door miranda »

Zowel Rockey, Cyber en Duncan hebben de eerste weken de nacht doorgebracht bij ons op de slaapkamer in een grote doos voorzien van plastic (vuilniszak) voor evt. ongelukjes dat die niet meteen door de doos heen sijpelen en een lekkere oude trui en een kruik.

Rockey had de eerste paar weken verschrikkelijke diaree... dus daar was niet tegenop te wandelen en ik was dan ook blij met die vuilniszak op de bodem, plassen deed hij daarintegen niet in de doos 's-nachts.

Bij Cyber en Duncan hebben we gewoon door kunnen slapen en waren het droge nachten.
Omdat ze naast mij stonden werd ik wel wakker als ze wakker werden maar dan draaiden ze zich om en sliepen verder dus ze hoefden ook niet naar buiten.

Duncan had (in tegenstelling tot die andere twee want die hebben lang in die doos geslapen) het in die doos snel bekeken en wilde op bed.
Toen hij ook uit de doos kon klimmen en zo op bed klauterde hebben we het zo maar gelaten. Ons Nest zag hij schijnbaar ook als zijn Nest en bevuilde deze ook niet.

Qua zindelijkheid hoef je met 9 weken nog niks te verwachten. Rockey en Cyber waren super snel zindelijk (als je soms hier de berichten leest) Maar Duncan was 22 weken toen er ook overdag geen ongelukjes meer binnenshuis gebeurde.

En wat betreft die bench... daar heb ik een leuke tip; leuk in de tuin zetten en er een klimop overheen laten groeien, wat vogelvetballetjes erin hangen en je hebt een leuk hoekje in je tuin. :mrgreen:
felicia
Zeer actief

Ongelezen bericht door felicia »

of een kennelcab? zo'n draagbaar ding die je mee naar de dierenarts neemt.. ik heb met ayka ook een bench gehad, werkte super. hij stond eerst naast mn bed dus als ze piepte kon ik r gelijk laten plassen later beneden en na een half jaar had ik m niet meer nodig dus nu slaapt ze los in huis.. meestal beneden op de bank :mrgreen:
ik gebruikte m trouwens niet alleen voor de zindelijkheid maar ook voor andere doelen ;)

Afbeelding op de achtergrond staat ie, als ze moe was ging ze er ook zelf in liggen..
(ok nu houd ik op want ik heb gezien dat er ook een andere link is)
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

miranda schreef: En wat betreft die bench... daar heb ik een leuke tip; leuk in de tuin zetten en er een klimop overheen laten groeien, wat vogelvetballetjes erin hangen en je hebt een leuk hoekje in je tuin. :mrgreen:
HAHAHAHAHAHAHA :ok: :ok: :ok:
Afbeelding
Dingo
Zeer actief

Hutsje schreef:
miranda schreef: En wat betreft die bench... daar heb ik een leuke tip; leuk in de tuin zetten en er een klimop overheen laten groeien, wat vogelvetballetjes erin hangen en je hebt een leuk hoekje in je tuin. :mrgreen:
dat is voor t eerst dat ik wat lees over een bench waar ik het mee eens ben :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Dingo schreef:
Hutsje schreef:
dat is voor t eerst dat ik wat lees over een bench waar ik het mee eens ben :mrgreen:
Hihihi, ik ook :p:
Afbeelding
Dingo
Zeer actief

Hutsje schreef:
Dingo schreef:
Hutsje schreef:
Hihihi, ik ook :p:
Morgen toch maar eens even naar de dierenzaak, een nieuw vogelhuisje aanschaffen :mrgreen: zie die gezichten al: Wat voor hond heeft U mevrouw? Nee hoor, de bench is niet voor de hond, maar voor de vogels in de tuin :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”