Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tóch gerechtigheid

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Tóch gerechtigheid

Ongelezen bericht door iones »

mensen vinden het hier op het forum belachelijk en spreken van een heksenjacht wanneer een misdadiger achterhaald moet worden en dat gedaan wordt via Facebook.
Mij maakt het niet uit hoe iemand gevonden heeft. Het gaat mij er om dát iemand gevonden wordt zodat het rechtsysteem daarna zijn werk kan doen.
En dat is in dit geval kennelijk ook gebeurd.
http://www.leeshetnu.nl/kennen-jullie-h ... ij-jullie/
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Aantal honden: 2

Re: Tóch gerechtigheid

Ongelezen bericht door Anja »

Goed zo! Hij mag een jaartje na gaan denken over zijn daden.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: Leeshetnu?

Is 6 jaar geleden en de dader is door de politie getraceerd via de website waarop hij het filmpje had gepost, dus niks geen middeleeuwse toestanden :19:
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

iones schreef:mensen vinden het hier op het forum belachelijk en spreken van een heksenjacht wanneer een misdadiger achterhaald moet worden en dat gedaan wordt via Facebook.
Hebben we echt hondenforum-mensen?

Ik vind dit soort haatdragerij erg eng. Ik slaap ook niet beter nu ik weet dat die dader is opgespoord. Jij wel?
iones
Zeer actief

Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

iones schreef:Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
En ik vind haatdragerij heel erg naar.
dagmar88
Zeer actief

iones schreef:Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.

Jaja, je bent een hoogsensitief nieuwetijdsmens en as je de mensen leert kennen ga je van dieren houwen.
Nu nog even verder kijken dan je neus lang is en google is je vriendje :ok:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

dagmar88 schreef:
Jaja, je bent een hoogsensitief nieuwetijdsmens en as je de mensen leert kennen ga je van dieren houwen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
iones
Zeer actief

Marion. schreef:
En ik vind haatdragerij heel erg naar.
Ik vind haatgedragerij heel erg naar. Zie ik jou ook wel eens doen. Dus hou maar op met je wijsvingertje kattekop!
iones
Zeer actief

dagmar88 schreef:
En jij bent dus hoogsensitief? Wat moet ik googelen?
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Mooi zo! Het jammere is nu misschien wel dat hij niet meer getraceerd wordt als hij nog eens zoiets doet en het niet meer op internet zet.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

dagmar88 schreef:

Dat is het :zweep: . Vooral dat je het nog even moet schreeuwen als bewijs. :LOL: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Hachi30
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Hachi30 »

Wat een rotgast ik heb het filmpje nog nooit gezien maar nu wel. Die hond gaat gewoon tegen hem aan knuffelen en toch laat die gozer hem vallen. Hopelijk mag hij hartstikke hart lijden in de cel (ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch). :boos: :blauwoog: :evil: :devil: :kotz:
dagmar88
Zeer actief

Hachi30 schreef:Wat een rotgast ik heb het filmpje nog nooit gezien maar nu wel. Die hond gaat gewoon tegen hem aan knuffelen en toch laat die gozer hem vallen. Hopelijk mag hij hartstikke hart lijden in de cel (ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch). :boos: :blauwoog: :evil: :devil: :kotz:
Vethart ja.
Nog maar een keer dan, 2009
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”