Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tóch gerechtigheid
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Tóch gerechtigheid
mensen vinden het hier op het forum belachelijk en spreken van een heksenjacht wanneer een misdadiger achterhaald moet worden en dat gedaan wordt via Facebook.
Mij maakt het niet uit hoe iemand gevonden heeft. Het gaat mij er om dát iemand gevonden wordt zodat het rechtsysteem daarna zijn werk kan doen.
En dat is in dit geval kennelijk ook gebeurd.
http://www.leeshetnu.nl/kennen-jullie-h ... ij-jullie/
Mij maakt het niet uit hoe iemand gevonden heeft. Het gaat mij er om dát iemand gevonden wordt zodat het rechtsysteem daarna zijn werk kan doen.
En dat is in dit geval kennelijk ook gebeurd.
http://www.leeshetnu.nl/kennen-jullie-h ... ij-jullie/
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
- Aantal honden: 2
Re: Tóch gerechtigheid
Goed zo! Hij mag een jaartje na gaan denken over zijn daden.
- dagmar88
- Zeer actief

Is 6 jaar geleden en de dader is door de politie getraceerd via de website waarop hij het filmpje had gepost, dus niks geen middeleeuwse toestanden

Hebben we echt hondenforum-mensen?iones schreef:mensen vinden het hier op het forum belachelijk en spreken van een heksenjacht wanneer een misdadiger achterhaald moet worden en dat gedaan wordt via Facebook.
Ik vind dit soort haatdragerij erg eng. Ik slaap ook niet beter nu ik weet dat die dader is opgespoord. Jij wel?
- iones
- Zeer actief
Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
En ik vind haatdragerij heel erg naar.iones schreef:Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
- dagmar88
- Zeer actief
iones schreef:Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
Jaja, je bent een hoogsensitief nieuwetijdsmens en as je de mensen leert kennen ga je van dieren houwen.
Nu nog even verder kijken dan je neus lang is en google is je vriendje

dagmar88 schreef:
Jaja, je bent een hoogsensitief nieuwetijdsmens en as je de mensen leert kennen ga je van dieren houwen.

- iones
- Zeer actief
Ik vind haatgedragerij heel erg naar. Zie ik jou ook wel eens doen. Dus hou maar op met je wijsvingertje kattekop!Marion. schreef:En ik vind haatdragerij heel erg naar.iones schreef:Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
- iones
- Zeer actief
En jij bent dus hoogsensitief? Wat moet ik googelen?dagmar88 schreef:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mooi zo! Het jammere is nu misschien wel dat hij niet meer getraceerd wordt als hij nog eens zoiets doet en het niet meer op internet zet.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dat is hetdagmar88 schreef:iones schreef:Het is voor mij een prettig gevoel als een dader gepakt wordt en bestraft. Het bezorgt me een rotgevoel wanneer iemand een ander opzettelijk leed toebrengt en daarmee gewoon weg komt. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Vaste gebruiker
Wat een rotgast ik heb het filmpje nog nooit gezien maar nu wel. Die hond gaat gewoon tegen hem aan knuffelen en toch laat die gozer hem vallen. Hopelijk mag hij hartstikke hart lijden in de cel (ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch).

- dagmar88
- Zeer actief
Vethart ja.Hachi30 schreef:Wat een rotgast ik heb het filmpje nog nooit gezien maar nu wel. Die hond gaat gewoon tegen hem aan knuffelen en toch laat die gozer hem vallen. Hopelijk mag hij hartstikke hart lijden in de cel (ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch).![]()
![]()
![]()
![]()
Nog maar een keer dan, 2009