Dank je welbilly schreef:Gaafheel veel succes
![]()

Moderator: moderatorteam
Dank je welbilly schreef:Gaafheel veel succes
![]()
Whahaha dat denk ik niet alhoewelJBK schreef:Hij gaat het super doen! Net als jij!
Helpt het als heel HF komt aanmoedigen?
Ik ben vorig jaar bijna van de catwalk geflikkerdBrigitte schreef:Ik ben nu al stiknerveus, hoop niet dat we een flater slaanMarjoleine schreef:Haha, gaaf!
Ik ga naar je kijken daar
haha gewoon een nette broek en een blouse denk ik, geen rok iig. ze vinden dat ik hier mijn Turkse jurk (ja echt heb ik) waaar ik altijd in huis mee loop aan moet trekkenbasil schreef:Ha geweldig!
Ik vind hem echt heel mooi
Wat voor pakje ga je voor jezelf kopen?
Dan ook vól in de Turkse klederdracht. Of, als je echt bang bent dat je niet gaat winnen (as if....), in buikdanskostuumBrigitte schreef: ze vinden dat ik hier mijn Turkse jurk (ja echt heb ik) waaar ik altijd in huis mee loop aan moet trekken
Ohhh echt, ja ik moet ook echt opletten hoor dat ik niet teveel naar Sjon kijk en dan ineens aan het einde eraf lig zou ook echt wat voor mij zijnMarjoleine schreef:Ik ben vorig jaar bijna van de catwalk geflikkerdBrigitte schreef:Ik ben nu al stiknerveus, hoop niet dat we een flater slaanMarjoleine schreef:Haha, gaaf!
Ik ga naar je kijken daar
Maar Sjon loopt zo onvoorstelbaar prachtig mooi, dat komt helemaal goed!
De eerste keer draaide ik veel te snel. Ik moest twee keer (Nederlands ras) en de tweede keer was ik zo druk aan het kijken of ik er niet af zou lopen dat Chaconne niet meer oplette. Dus zij draaide verkeerd en toen liep ik er alsnog bijna afBrigitte schreef: Ohhh echt, ja ik moet ook echt opletten hoor dat ik niet teveel naar Sjon kijk en dan ineens aan het einde eraf lig zou ook echt wat voor mij zijn
Haha ja die ken ik me wel herinneren jabasil schreef:Net als dat malle mens met die bobtails altijd deedBrigitte schreef:haha gewoon een nette broek en een blouse denk ik, geen rok iig. ze vinden dat ik hier mijn Turkse jurk (ja echt heb ik) waaar ik altijd in huis mee loop aan moet trekkenbasil schreef:Ha geweldig!
Ik vind hem echt heel mooi
Wat voor pakje ga je voor jezelf kopen?![]()
![]()
Ze viel wel op
![]()
Ohhh ja, ik moet ook echt opletten dat ik weer niet teveel op Sjon ga letten haha, nou ja we gaan ervoor en we zien wel. We kunnen iig zeggen dat we er gestaan hebbenMarjoleine schreef:De eerste keer draaide ik veel te snel. Ik moest twee keer (Nederlands ras) en de tweede keer was ik zo druk aan het kijken of ik er niet af zou lopen dat Chaconne niet meer oplette. Dus zij draaide verkeerd en toen liep ik er alsnog bijna afBrigitte schreef: Ohhh echt, ja ik moet ook echt opletten hoor dat ik niet teveel naar Sjon kijk en dan ineens aan het einde eraf lig zou ook echt wat voor mij zijn
Dat doet ze al jaren niet meerbasil schreef:Net als dat malle mens met die bobtails altijd deed![]()
![]()
Ze viel wel op
![]()
Ik kan ook wel het kostuum van hier aantrekken, aussie, nike's, petje op en matje in de nek en hakkend met Sjon over die catwalkMarjoleine schreef:Dat doet ze al jaren niet meerbasil schreef:Net als dat malle mens met die bobtails altijd deed![]()
![]()
Ze viel wel op
![]()
Het is het kostuum uit haar geboortestreek, maar ze wist wel wanneer ze daar te oud voor werd
Kells schreef:Vergeet de bijbehorende broek niet! Zo'n ding met het kruis ter hoogte van je knieën met daarboven een zichtbare string. Of een ouderwetse joggingbroek.Brigitte schreef:Ik kan ook wel het kostuum van hier aantrekken, aussie, nike's, petje op en matje in de nek en hakkend met Sjon over die catwalkMarjoleine schreef:Dat doet ze al jaren niet meerbasil schreef:Net als dat malle mens met die bobtails altijd deed![]()
![]()
Ze viel wel op
![]()
Het is het kostuum uit haar geboortestreek, maar ze wist wel wanneer ze daar te oud voor werd
Nee.JBK schreef:Veel succes!
Is er ergens een lijstje met mensen/honden die meedingen naar de titel?
We kunnen iig lekker rustig aan doen, zijn pas in de middag aan de beurt en dat komt mooi uit kan ik eerst Kat naar de oppas brengenfenneke schreef:Ah nee joh
Gewoon genieten gaan![]()
Succes![]()
Brigitte schreef:Ik verwacht er helemaal niets van hoor maar het feit om er gewoon een keer te staan en dan helemaal met een hond zoals Sjon is gewoon hilarisch![]()
Dat hadden we nooit durven denken 3 jaar geleden toen we hem weg kochten voor 100 euro van de ketting uit zijn keukenkastje en buiten dachten omg wat hebben we nu weer gedaan![]()
![]()
Ik hoop haar echt een keer in het echie te kunnen zien ben heel benieuwd naar haarIzzie_Anneke schreef:
Ik blijf me erover verbazen hoe Izzie op hem lijkt te lijken. In het echie gaat dat echt niet zo zijn maar de uitstraling klopt zo onwijs!
Als we eens een foto kunnen zien met meer dan één poot kunnen wij daar ook iets van vindenIzzie_Anneke schreef:Ik blijf me erover verbazen hoe Izzie op hem lijkt te lijken. In het echie gaat dat echt niet zo zijn maar de uitstraling klopt zo onwijs!