Is dit normaal gedrag????
Menno heeft Rossi daar maar weg gelokt.
Moderator: moderatorteam
Naar mijn mening heeft t niets met opvoeden te maken, maar met een vorm van dominantie..Rossi schreef:Heeft dit dan te maken met rangorde en dominantie? Of is het kwestie van slechte opvoeding:p: ?
En toch vreemd dat een hond zomaar toe laat dat een ander hem gebruikt als pispaal!
Er zijn honden die dit doen. En honden die dit ondergaan. Zowel voor de honden die het doen als degenen die het overkomt lijken dit de normaalste zaak van de wereld te vinden.Rossi schreef:Is dit normaal gedrag????
:VRossi schreef:Geen wc thuis????Wil de hond schreef:Als ik tijdens een wandeling wel eens een plas moet doen moet ik ook erg oppassen dat ik mijn honden niet op hun kop plas.![]()
Dit was jammer genoeg echt niet per ongeluk.Hanneke2 schreef: Ik zie trouwens vaker dat er per ongeluk over elkaar heen wordt geplast dan expres. Bij zo'n heel interessant luchtje staan Jack en z'n vriendjes zich te verdringen om te kunnen snuffelen, en als de eerste besluit dat hier duidelijk even geplast moet worden, staat de rest nog met hun neus bij de grond.![]()
Hanneke
Laten we hopen dat hij dat niet te letterlijk heeft,sch**t aan! 8O 8Otbeast schreef:Volgens mij wil een hond daarmee zeggen dat hij sch**t heeft aan de andere hond.
Wij hebben een tijdje een ontzettend dominante keeshond in huis gehad (ging helaas niet samen met onze Xitan, die ook behoorlijk dominant is) en die plaste gewoon tegen de benen van mijn dochtertje aan!