Oké, ik ben helemaal 'nieuw' in het voeren van KVV, maar ik wil toch graag proberen om aan de honden KVV te geven. Ik heb namelijk het idee dat Joep een soort allergie heeft voor brokken. En dat zou ik graag willen 'uitsluiten' door het voeren van KVV. En ik heb mijn ouders zover dat ik het mag proberen haha! Zijn er merken KVV die jullie aanraden? Wat ik weet ik dat de supermarkt hier sowieso Smuldier verkoopt (al weet ik niet of ze genoeg op voorraad hebben voor doggen haha!) En ik begreep dat Lotgering bijvoorbeeld thuis bezorgd kan worden. Maar hebben jullie met ander KVV nog goede ervaring? (Ik woon vlakbij Rotterdam ivm afhalen/thuisbezorgen) Ik begreep sowieso dat je altijd de compleet/totaalvoer moet hebben, maar zoals ik zei, met KVV voeren heb ik nog niet veel ervaring. Van huis uit eigenlijk altijd meegekregen dat brokken gewoon zijn om te voeren hihi!
Nu weet ik ook niet precies hoeveel ik ze moet geven. Jannes weegt ongeveer 55-60 kilo en Joep zit op de 60-65 kilo. Natuurlijk zal ik ook op het oog voeren, maar een richtlijn is wel handig om te hebben

Klopt het dat het ongeveer 2% van het lichaamsgewicht is? Dan zou ik uitkomen voor Jannes op de 1100-1200 gram en Joep 1200-1300 gram.
Zou ik in 1x over kunnen gaan van brok op KVV of is het handiger om te mengen of eerst 's ochtends vlees/'s avonds brok (of andersom)?
Hebben jullie tips oid waar ik op moet letten zeker in het begin bij het voeren van KVV.
Evelien en Joep
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020