Mag je van vinden wat je wilPaisley schreef:Nee joh, kampeerderstruukjes - alles wat bevroren en verpakt is pleur je in de sloot en kun je na 30 min eruit trekken en voeren.Hilde schreef:Dat mag ze toch zelf weten? Daarbij moet ze dan sowieso minstens een dag met die Smuldier sjouwen voordat het ontdooid is.
Daarnaast gaan ze over een paar maanden dus dan is het buiten ook stukken warmer
Bij ander voer niet dan? Ik weet het niet hoor - ik doe ook maar wat. Maar mijn honden zijn gedurende de hele dag energiek, en ik voer maar 1 keer per dag. Ik merk totaal geen verschil tussen voor of na de maaltijd, heb ook nooit gemerkt dat ze last hebben van hun maag of ff met een suikerdipje zittenSassy schreef:Het voordeel is dat ze daar meteen energie uithalen, zonder dat het de maag belast, je kunt zowat meteen weer doorwerken of wandelen...Die doet het precies net zo goed op hun vaste brok, een kippenpoot van de lidl of een restje stampot van de dag ervoor.
Ik vind het geldklopperij.

Mijn honden moeten dagen van 8 uur echt hard werken, en dat doen ze daar goed op.
Een hond die meteen weer aan de bak moet ga ik zeker in hun half uur pauze geen brok of vers vlees voeren. En nee, zonder eten tussendoor redden ze het geen hele dag.
(Bij heet weer overigens ook niet zonder afkoeling in het water tussendoor, in de pauze zet ik ze dan ook in de auto met de koeling aan)
Ik heb het hier niet over wat wandelen of trainen, mijn honden moeten hele dagen mee aan de kudde.
Kan moeilijk de schapen laten staan als de honden moe zijn