Waarom gaat het alleen zijn thuis wel goed en als ik bv bij mijn moeder ben weer niet? Deze verandering is nu zoeen kleine 3 maanden heel duidelijk geworden (mijn moeder vroeg al of er geen garantie meer op zat

Moderator: moderatorteam
Ik kan niks zinnigs over het waarom zeggen, maar ik herken het wel. Ik kan Jack inmiddels met gemak een uurtje of twee alleen thuislaten. Hoogstens hoor ik nog 1 blafje als ik de deur uit ben, daarna is het stil en als ik thuiskom ligt meneer gewoon lekker te dutten. Maar als ik 's middags boodschappen ga doen terwijl er een kind thuis is, brult hij de hele boel bij elkaar.anubis schreef:Alleen thuis bluiven is geen probleem bij Ramses ook nooit geweest, maar als ik hem tegenwoordig bij mijn moeder laat (omdat ik boodschappen moet doen) blijft hij de laatste tijd maar piepen en blaffen tot ik er weer ben. Voorheen deed hij dat niet, heel even als ik weg ging maar na 2 tellen was ie weer stil. Ik snap dus niet waarom hij dit nu doet hij houd me ook heel erg in de gaten, sliep hij voorheen lekker door op de bank als ik bv naar de plee moestnu kijkt hij op zijn minst op en als het te lang duurt komt hij meteen ff kijken en piept zachtjes.
Waarom gaat het alleen zijn thuis wel goed en als ik bv bij mijn moeder ben weer niet? Deze verandering is nu zoeen kleine 3 maanden heel duidelijk geworden (mijn moeder vroeg al of er geen garantie meer op zat)
Ik zeg mijn moeder altijd dat ze hem moet negeren maar ja of ze dat doet :U verklaart nog steeds niet zijn gedrag als ik naar de plee moet bij haar of alleen maar even de gordijnen dicht doe op haar slaapkamer.Hanneke2 schreef:Ik kan niks zinnigs over het waarom zeggen, maar ik herken het wel. Ik kan Jack inmiddels met gemak een uurtje of twee alleen thuislaten. Hoogstens hoor ik nog 1 blafje als ik de deur uit ben, daarna is het stil en als ik thuiskom ligt meneer gewoon lekker te dutten. Maar als ik 's middags boodschappen ga doen terwijl er een kind thuis is, brult hij de hele boel bij elkaar.anubis schreef:Alleen thuis bluiven is geen probleem bij Ramses ook nooit geweest, maar als ik hem tegenwoordig bij mijn moeder laat (omdat ik boodschappen moet doen) blijft hij de laatste tijd maar piepen en blaffen tot ik er weer ben. Voorheen deed hij dat niet, heel even als ik weg ging maar na 2 tellen was ie weer stil. Ik snap dus niet waarom hij dit nu doet hij houd me ook heel erg in de gaten, sliep hij voorheen lekker door op de bank als ik bv naar de plee moestnu kijkt hij op zijn minst op en als het te lang duurt komt hij meteen ff kijken en piept zachtjes.
Waarom gaat het alleen zijn thuis wel goed en als ik bv bij mijn moeder ben weer niet? Deze verandering is nu zoeen kleine 3 maanden heel duidelijk geworden (mijn moeder vroeg al of er geen garantie meer op zat)
Tegen alle regels in wordt hij dan dus gepaaid met spelletjes en botjes door het kind in kwestie, misschien dat zoiets ook speelt bij Ramses?
Hanneke