Dierenartsen denken hier zelf vaak anders over ondertussen betaald de klant zich suf.
Bij mijn dierenarts heb ik van de week weer zo'n moment gehad dat ik dacht; mijn hemel!!!
Onze hond met alvleesklierproblemen laat ik af en toe die waarde weer even controleren.
Het bloedprikken met 5 pilletjes koste mij 152,90

Ik de rekening een gevraagd, wilde graag weten waar dit m nu in zat.
Alleen al die test voor de alvleesklier was al 85 euro en dan betaal je nog 21 euro voor het prikken en interpreteren.
Die 5 pilletje waren de kosten niet, de resterende 40 euro zijn dus puur consult.
Met de uitslag bleek b12 tekort en dat moet met injecties bijgevuld maar met medicatie ophalen zaten er 10 pilletjes emeprid bij voor misselijkheid en tramadoldruppels (iets waarvan ik vind dat dat nog niet aan de orde is)
3 ampullen b12, 10 pillen en 10 ml tramadol 80 euro

Ik zit momenteel in de WW dus moet toch wat beter opletten met de uitgaven en dan ga je dus ook hier wat beter opletten en dan vraag ik me soms toch af of dat niet goedkoper kan.
En ik weet van 1 dierenarts hier in de buurt dat die mensen opzettelijk uitmelken, dat weet ik van een meid die daar stage gelopen heeft.
Ik ben niet te beroerd om mijn hond te laten behandelen maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen nog maar eens even afwachten of het wel echt nodig is.
Wie vind er nog meer dierenartsen aardig aan de prijs worden?