ik ken een aantal mensen en boeren die klant zijn bij de man, en die zijn allemaal dik tevreden.Neeltje schreef:Heb je een referentie gekregen dan van deze veearts? Ik zou mijn hond dus echt niet zo maar achterlaten voor een operatie bij een DA die ik niet ken en al helemaal niet zonder gasnarcose. Fijn dat het maar € 80 kost, maar dan betaal ik toch liever meer, zodat ik weet dat mijn hond de juiste zorg krijgt. Een staartamputatie is niet niks.jveen schreef:inderdaad medische indicatie, hij slaat zn staartpunt kapot, loop er al 2 jaar mee te kutten en nu was ik er zat van.Neeltje schreef:Ik neem aan medische indicatie om de staart te laten amputeren?jveen schreef:ik laat binnenkort van een van de honden de staart amputeren(ridgeback x boerboel,grote hond 55 kilo), dit kost bij de dierenkliniek hier in de buurt ong. 500,
ik heb ook een prijs opgevraagt bij de veearts een dorp verderop die 2 dagen in de week ook huisdieren behandeld, en deze man vraagt 80 euro.
dat verschil is ook uit te leggen, de kliniek heeft een mooi pand, 45 man personeel, veel apparatuurnen een ok waar tijdens de operatie 3 man met je hond bezig zijn.
de veearts heeft een gebouwtje tegen de voetbalkantine aan werkt in principe alleen en als hij hulp nodig heeft roept hij zijn vrouw die achter de balie zit
Wat voor narcose geeft de veearts? Is dat gasnarcose of gewoon een spuitje?
over welke narcose de beste man gebruikt kan ik kort zijn, ik heb geen flauw idee, maar ik ga er van uit dat de beste man weet wat hij doet.
zelf ben ik er 1 keer eerder geweest om na een incident met spoed 1 van mijn honden in te laten slapen, dit is ook allemaal erg correct gebeurt en was ook erg goedkoop vond ik.
60 euro op zaterdag met spoed, waar het inslapen van mijn bejaarde van 18 op afspraak bij de kliniek 200 euro koste, beide waren ong. even groot