Shiloh86 schreef:Leuk gedaan! Alleen... wanneer gebruik je zoiets dan? Puur uit nieuwsgierigheid, ik kan niet echt verzinnen waarom ik mijn hond zoiets om zou doen?
Morris heeft vooral op zijn kont een giga ondervacht. Als hij gaat zwemmen duurt het een hele dag voor hij weer goed droog is (behalve als het prachtig weer is). Doe ik hem zijn badjas een half uurtje aan dan droogt hij een stuk sneller!
Hij krijgt hem ook aan als hij zeik en zeiknat de auto in moet. Hij rolt graag in de auto, vind het heerlijk om op zijn rug te liggen

en als ik hem alleen afdroog met een handdoek als hij de auto in moet dan is mijn auto compleet vies en nat. Met badjas aan rolt hij maar een eind weg, mijn auto blijft een stuk schoner/droger
Even denken wanneer ik hem nog meer gebruik... als ik hem heb gewassen met slecht weer (hij rolt ook graag in gore dingen dus dat komt wel eens voor

) dan droogt hij ook voor geen meter en buiten laten drogen zit er dan ook niet in. Dus dan is het ook afdrogen met handdoek, half uurtje de badjas aan en dan verder drogen aan de lucht.
Als hij zeiknat is met mooi weer dan gebruik ik hem niet. Dan droogt hij veel sneller en is het niet nodig.