Geen enkele van mijn honden hebben dit geleerd, van alle 7 die ik al heb gehadHeavy schreef:Nu ga je de pup opsluiten omdat de oudere hond niet geleerd heeft om op haar plaats te blijven liggen.schelsey schreef:Daarom dat ik voor de eerste keer in mijn leven een bench ga gebruiken voor de pup, om rustmomenten te gevendagmar88 schreef:schelsey schreef:Er liggen hier verschillende manden en kussens voor de honden maar heb eigenlijk nooit geleerd dat ze verplicht er op moeten
dus daarheen sturen kent ze niet.
Ga haar dat dan leren.
Straks zal de pup waarschijnlijk ook regelmatig een verplicht rustmoment nodig hebben.
Weg sturen leren zou natuurlijk niet slecht zijn
Ik zou het haar toch maar leren dat is altijd handig ook met bezoek .
Mijn hond heeft het nog geleerd toen hij een jaar of 5 was dus dat moet bij jou ook lukken.
Pup zou misschien in bench gezet worden indien ik merk dat het nodig is, heb nooit met een bench gewerkt omdat ik daar
êigenlijk tegen ben, wilde het nu proberen maar als ik merk dat de pup het niet leuk vind zal deze terug verwijderd worden, bench dus, niet de pup
Zal zoizo afwachten hoe beide honden gaan spelen, kan goed zijn dat ze uit zichzelf gaan rusten
Het wegsturen of toch paar meter verder gaat eigenlijk beter dan verwacht, ze aanvaard het eigenlijk goed
En het lijkt dat ze geen grenzen kent maar ze mag dan ook niet alles hoor