Ik was laatst helemaal klaar met Shib en zijn uitstekende botjes dat ik naar de dierenwinkel ben gegaan en daar kvv heb gekocht en gekeken heb naar een graanvrije brok met hoger vetgehalte. Dierenwinkelmeneer kwam toen met de Carnilove aanzetten, de rendier in dit geval.
En zowaar, Shib vindt het prima te eten. Ontlasting ook gelijk 10 keer beter dan op de royal canin speciaal brokken. Die RC was goed voor even om zijn darmen en maag tot rust te laten komen, maar ik was al aan het kijken voor een andere brok zodra de zak op was. Nu er maar voor gekozen om helemaal geen RC meer te geven en ik zie wel wat ik met de overgebleven +/- 10 kilo doe.
Shib krijgt nu in de ochtend Carnilove en verspreid over de rest van de dag een mengeling van kvv en satin balls. Zijn ruggengraat is al bijna niet meer te zien

Qua ingeredienten lijkt het me een prima brok en dat is ook wat Shib laat zien.

Enige nadeel is dat het een brok is die nogal afgeeft en al mijn broekzakken nu vol met carnilove poeder zitten.

Oh en doordat ze zo donker zijn, lijken het net keutels van het ene of andere dier. Ik verloor vanmorgen een brokje in de winkel en iemand anders zag dat en keek vol afgrijzen naar dat ding op de grond. Ik raap het op "oh, da's lekker voor de hond".