Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Carnilove

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Carnilove

Ongelezen bericht door Shibby »

Meer mensen die dit (deels) voeren?

Ik was laatst helemaal klaar met Shib en zijn uitstekende botjes dat ik naar de dierenwinkel ben gegaan en daar kvv heb gekocht en gekeken heb naar een graanvrije brok met hoger vetgehalte. Dierenwinkelmeneer kwam toen met de Carnilove aanzetten, de rendier in dit geval.
En zowaar, Shib vindt het prima te eten. Ontlasting ook gelijk 10 keer beter dan op de royal canin speciaal brokken. Die RC was goed voor even om zijn darmen en maag tot rust te laten komen, maar ik was al aan het kijken voor een andere brok zodra de zak op was. Nu er maar voor gekozen om helemaal geen RC meer te geven en ik zie wel wat ik met de overgebleven +/- 10 kilo doe.

Shib krijgt nu in de ochtend Carnilove en verspreid over de rest van de dag een mengeling van kvv en satin balls. Zijn ruggengraat is al bijna niet meer te zien :cheer:

Qua ingeredienten lijkt het me een prima brok en dat is ook wat Shib laat zien. :ok:
Enige nadeel is dat het een brok is die nogal afgeeft en al mijn broekzakken nu vol met carnilove poeder zitten. :mrgreen:
Oh en doordat ze zo donker zijn, lijken het net keutels van het ene of andere dier. Ik verloor vanmorgen een brokje in de winkel en iemand anders zag dat en keek vol afgrijzen naar dat ding op de grond. Ik raap het op "oh, da's lekker voor de hond". :engel:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Re: Carnilove

Ongelezen bericht door Hilde »

Ja, fan hier! Ken vanuit mijn beroep bijna alleen maar goede ervaringen met Carnilove. Een brok die heel vaak succesvol ingezet kan worden bij moeilijke en kieskeurige eters.
Ik moest ivm Beau's gezondheidsklachten rijstvrij gaan voeren, dus begonnen met Carnilove. Alleen blijkt Beau niet zo fan als ik: hij tuft het uit. Elke smaak, elke brok. Als ik meng met andere brok vist hij de Carnilove er tussenuit om die naast zijn bak uit te tuffen. Heb je verdorie een beagle :mrgreen:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Hilde schreef:Ja, fan hier! Ken vanuit mijn beroep bijna alleen maar goede ervaringen met Carnilove. Een brok die heel vaak succesvol ingezet kan worden bij moeilijke en kieskeurige eters.
Ik moest ivm Beau's gezondheidsklachten rijstvrij gaan voeren, dus begonnen met Carnilove. Alleen blijkt Beau niet zo fan als ik: hij tuft het uit. Elke smaak, elke brok. Als ik meng met andere brok vist hij de Carnilove er tussenuit om die naast zijn bak uit te tuffen. Heb je verdorie een beagle :mrgreen:
:80:
En dan kom je er na al die jaren achter dat je geen Beagle hebt, maar een rare Saluki(of andere windhond)kruising die op een Beagle lijkt. :knuffel1: :LOL:

:LOL:

En Shib, die dus bijna niks lust, eet het graag. :LOL:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Ja, stom toch? En ook echt tuffen, hè. Niet gewoon niet eten of links laten liggen, nee. In de mond nemen, vies gezicht trekken, naast de bak tuffen. Brokje voor brokje. Aargh!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”