Nou ja dat bedoel ik nou maar, als je daarin verdiept of er mee te maken krijgt door de honden enzo dan 'weet' je dat.Marjoleine schreef:Hier grenst het bos aan een woonwijk.laura23 schreef:als ik naar 'ons' bos kijk mogen daar de honden gewoon los, toen ik daar voor het eerst kwam met mijn vriend had hij er echt geen idee van wat er allemaal in het bos huisde, verbaasde zich erover dat er zoveel konijnen zitten en dat er dus reeën zitten.
nu weet hij inmiddels dat in de meeste bossen wild zit, van konijnen tot reeën en wilde zwijnen, maar als je nooit in het bos komt dan weet je dat waarschijnlijk ook niet...of je staat er gewoon niet bij stil, dat zal het eerder zijn!
Alleen al daarom denken mensen dat er niets woont.
Nou, geen konijnen inderdaad, maar wel wezels, marters, bunzingen, vossen, reeën. En soms wipt er een hert over het hek en loopt dat er ook.
Of ze laten een hek openstaan, dat gebeurt soms. Voor je het weet loopt er een heckrund door de straat
Als je normaal gesproken in de stad woont en eigenlijk nooit in het bos komt dan sta je daar niet bij stil.
Sommige mensen hebben ook niet de gelegenheid om in het bos te komen of op de hei of weet ik veel waar, of het interesseert mensen echt niet, dat kan natuurlijk ook.
als wij geen auto zouden hebben zouden we ook niet verder komen als de losloopplekjes in de stad.