Hier zijn (worden) ze ook gechipt: de buitenkat is al gechipt en Lotje wordt binnenkort gechipt. De andere kat is een échte binnenkat en taalt er niet naar om naar buiten te gaan, die is dus niet gechipt.Neeltje schreef:Chippen?? Kan ook bij katten hoor. Tenminste ik heb ze laten chippen ook al hebben ze een tatoeage.massam schreef:leuk dat jou kat dat heeft, jammer dat 9 van de 10 anderen dat niet hebben....Chica schreef:Adreskokertje bied uitkomstmassam schreef:de pest is dat "de nieuwe slaaf" 99% van de tijd geen idee heeft waar poesjelief vandaan komt en dus "opgescheept" zit met poesjelief.
kattebezitters moeten echt meer verantwoordelijkheidsgevoel gaan kweken want wat ik hier van een paar eigenaren lees is echt belachelijk in mijn ogen!
Het vervelende van chippen is alleen dat heel veel mensen het bestaan hier niet van kennen. Die zien zo'n leuk schattig katje, nemen meteen aan dat het beestje geen baasje heeft, en hoppaaa..... 3 weken slapenloze nachten vanwege een vermist katje.