Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bedankt voor de reacties op "Woest"

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Neeltje schreef:
massam schreef:
Chica schreef:
massam schreef:de pest is dat "de nieuwe slaaf" 99% van de tijd geen idee heeft waar poesjelief vandaan komt en dus "opgescheept" zit met poesjelief.

kattebezitters moeten echt meer verantwoordelijkheidsgevoel gaan kweken want wat ik hier van een paar eigenaren lees is echt belachelijk in mijn ogen!
Adreskokertje bied uitkomst
leuk dat jou kat dat heeft, jammer dat 9 van de 10 anderen dat niet hebben....
Chippen?? Kan ook bij katten hoor. Tenminste ik heb ze laten chippen ook al hebben ze een tatoeage.
Hier zijn (worden) ze ook gechipt: de buitenkat is al gechipt en Lotje wordt binnenkort gechipt. De andere kat is een échte binnenkat en taalt er niet naar om naar buiten te gaan, die is dus niet gechipt.

Het vervelende van chippen is alleen dat heel veel mensen het bestaan hier niet van kennen. Die zien zo'n leuk schattig katje, nemen meteen aan dat het beestje geen baasje heeft, en hoppaaa..... 3 weken slapenloze nachten vanwege een vermist katje.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Stang schreef:
Neeltje schreef:
massam schreef:
Chica schreef: Adreskokertje bied uitkomst
leuk dat jou kat dat heeft, jammer dat 9 van de 10 anderen dat niet hebben....
Chippen?? Kan ook bij katten hoor. Tenminste ik heb ze laten chippen ook al hebben ze een tatoeage.
Hier zijn (worden) ze ook gechipt: de buitenkat is al gechipt en Lotje wordt binnenkort gechipt. De andere kat is een échte binnenkat en taalt er niet naar om naar buiten te gaan, die is dus niet gechipt.

Het vervelende van chippen is alleen dat heel veel mensen het bestaan hier niet van kennen. Die zien zo'n leuk schattig katje, nemen meteen aan dat het beestje geen baasje heeft, en hoppaaa..... 3 weken slapenloze nachten vanwege een vermist katje.
Ja dat is inderdaad jammer. Ik heb Shoeny ook laten chippen, voor het geval dat.
Je krijgt er wel een penning bij maar die vindt ik wel erg groot, voor een kat.
Daarbij moet je ze dan ook een halsband om doen en dat vindt ik weer gevaarlijk met het oog op blijven hangen.
Nu komt Shoeny nooit buiten maar voor een buitenkat lijkt me dat helemaal niet veilig (halsband).
Of je moet van die halsbanden hebben die kunnen breken, als ze ergens aan vast blijven haken. Bestaat dat?
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Daphne schreef:
Stang schreef:
Neeltje schreef:
massam schreef: leuk dat jou kat dat heeft, jammer dat 9 van de 10 anderen dat niet hebben....

Ja dat is inderdaad jammer. Ik heb Shoeny ook laten chippen, voor het geval dat.
Je krijgt er wel een penning bij maar die vindt ik wel erg groot, voor een kat.
Daarbij moet je ze dan ook een halsband om doen en dat vindt ik weer gevaarlijk met het oog op blijven hangen.
Nu komt Shoeny nooit buiten maar voor een buitenkat lijkt me dat helemaal niet veilig (halsband).
Of je moet van die halsbanden hebben die kunnen breken, als ze ergens aan vast blijven haken. Bestaat dat?
Zover ik weet bestaat dat niet. Wel halsbandjes met een elastiekje erin, zodat ze niet stikken als ze vast blijven zitten.
Ik vind halsbandjes bij katten ook levensgevaarlijk..... twijfel echt nog bij Lotje of ik, buiten het chippen natuurlijk, dit ook zal doen :?
(die kleine springt inmiddels letterlijk tegen de ramen op hier :jank: ze moet echt snel geholpen worden, want die is zooooooo wild)
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Maar goed..... "Chan" (ik weet niet hoe je heet?): hebben we je nu overtuigd dat je je katers écht moet laten castreren???
Hoe hou je die trouwens binnen? :? Naar mijn weten zijn ongecastreerde katers helemaal niet in de hand te houden :? Sproeien, gedragsproblemen, enz. enz.
Afbeelding
A good dog never dies...

tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Ik ben er ook voor om katten buiten te laten. Als ik geen vreemde katten in mijn tuin wil, jaag ik ze weg. Als mensen mijn katten niet in de buurt willen, mogen ze ze ook wegjagen.
Wel zijn mijn katten gecastreerd. Ik vind het inderdaad niet kunnen om katten ongecastreerd buiten te laten lopen.
Ik heb hier eerder ook verteld over onze poes, die was opgehaald door de dierenambulance. Ik kreeg bijna iedereen over mij heen, maar goed, ik had poeslief weer opgehaald en het beestje had het weer fijn naar 't zin hier. Heb haar expres een aantal nachten binnengelaten, om te voorkomen dat ze 'm meteen weer zou smeren.
Op een of andere onverklaarbare wijze is alleen echter nu mijn kat HELEMAAL verdwenen. Ik heb het asiel gevraagd of ze toevallig weer een melding hadden gekregen over mijn kat, maar dit was niet het geval. Wel zullen ze het in de gaten houden. Ik heb gevraagd wie de melder van het gebeuren toentertijd was, maar dit willen ze niet zeggen.
Ik had het graag geweten, want dan had ik contact met die mensen op kunnen nemen om te vragen of ze (nog) last hadden van mijn kat. Zoja, dan had ik daar wat aan gedaan, we hadden kunnen overleggen hoe of wat.
Nu weet ik dat niet, maar ik ben wel mijn kat kwijt. Ik zie haar nergens meer, anders liep ze altijd wel in de buurt of ze was gewoon thuis. Maar ze is van de aardbodem verdwenen en dat vind ik heel erg.
Ik heb het idee dat dezelfde mensen haar in huis hebben gehaald en vasthouden. Dit kan ik natuurlijk niet hardmaken, maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt als iemand je kat ongevraagd in huis probeert te halen.
AfbeeldingAfbeelding
Chica
Actief

Ongelezen bericht door Chica »

Ja heel vervelend maar het kan wel het gevolg zijn van buiten laten lopen.
Daphne
Zeer actief

Je bent er voor om katten buiten te laten banjeren terwijl je 1 van je eigen katten nu kwijt bent.

Sorry, ik kan dat echt niet begrijpen...........

Trouwens, sommige mensen verstaan onder wegjagen (mensen mogen jou katten wegjagen als ze in hun tuin zitten) schoppen, slaan en voorwerpen gooien.

Ik begrijp niet dat je dat risico neemt.

Je kan je tuin toch afzetten, of een gedeelte?

Afbeelding
Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Ik weet uit ervaring dat je sommige katten echt niet binnen kunt houden.
Maar ongecastreerd laten rondlopen vind ik wel heel erg...
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
Regal
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Regal »

Tja.....zo zie je maar weer waar een discussie goed voor is.
Even vanuit een ander standpunt

Best wel eens goed dat je zo hard met je neus op feiten gedrukt wordt!

Die castraties liggen al heel lang in de planning.....Maar we vonden het zo erg voor de katten....

Maar dat ook door ons toedoen de asiels volraken, willen we voorkomen

Sjeeee waar zitten onze gedachten??? :cry:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Daphne schreef:Je bent er voor om katten buiten te laten banjeren terwijl je 1 van je eigen katten nu kwijt bent.

Trouwens, sommige mensen verstaan onder wegjagen (mensen mogen jou katten wegjagen als ze in hun tuin zitten) schoppen, slaan en voorwerpen gooien.

Ja dat kan allemaal, maar ik doe het ook niet.
Waarom? omdat ik vind dat een kat vrijheid moet hebben... een kat is best nog een "verwilderd" dier die vaak (niet alle katten) echt de behoefte hebben om buiten te stropen, jagen, rennen en spelen.

Echt, ik zie het nu aan Lotje: 9 maanden jong, nooit buiten geweest, maar ze wordt stapelgek binnen. Ze springt letterlijk tegen de ramen op hier. Dat is typisch een kat die gewoon naar buiten moet; het is doodzielig om dat beestje binnen te houden.
En geloof maar dat ik half gek van ongerustheid wordt als ze buiten is, maar ik vind dat ik kies voor het beestje als ik haar juist naar buiten laat.

We hebben ook een binnenkat, die taalt er niet naar om naar buiten te gaan! Heerlijk, ooooo wat veilig en gerust om te weten dat hij lekker binnen is.
Afbeelding
A good dog never dies...

Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Daphne schreef:Je bent er voor om katten buiten te laten banjeren terwijl je 1 van je eigen katten nu kwijt bent.

Ik heb het wel afgezet maar eentje heeft dus het gaas kapot gemaakt en is weggelopen. Het was de schuwste van het stel met een enorme medische geschiedenis (de Da ging ervan op vakantie :? )maar helaas deze dus ook niet gechipt omdat ik hem de stress niet aan wilde doen en hij toch op de lijst stond op een operatie te ondergaan en dan was hij onder narcose geweest en dan zouden ze het doen. :cry:
Gaas is wel weer gemaakt en de anderen blijven dus in de tuin maar nu kwam de buurvrouw vragen of ze ook bij haarwilden komen want ze heeft een muizenplaag.
Wij niet trouwens ;)
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Chan,Robbie & Marly schreef:Tja.....zo zie je maar weer waar een discussie goed voor is.

Die castraties liggen al heel lang in de planning.....Maar we vonden het zo erg voor de katten....

Een kater (poesje) castreren is helemaal niet erg!!! Echt niet, bijna alle katers zijn gelukkig gecastreerd. Ze worden rustiger én dragen dus niet meer bij aan het kattenoverschot.
Wellicht is hiermee ook je hele probleem opgelost en blijven ze wel bij jou omdat ze hiervan wat rustiger/bedaarder worden.
Afbeelding
A good dog never dies...

astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Ik heb 4 katers, en toen die nog niet gecastreerd waren zat ik bijna wekelijks bij de da voor vechtwonden, hechtingen etc. Nu ze gecastreerd zijn, is dat helemaal over. 1 is zelfs een beetje een suffe kat geworden :roll:
miranda

Ongelezen bericht door miranda »

Jammer dat de buurvrouw niet echt mee wilt werken.
Kijk ramen en deuren persee sluiten om een anderman haar kat zou ik ook niet doen. Maar een schaaltje voer binnen zetten is weer het andere uiterste.

Wij hebben hier ook een kater gehad die de vrijheid had om te gaan en te staan waar die wilde. Maar toen we in de buurt kwamen wonen hebben we wel tegen de buurt gezegt van wij hebben een kat, jullie hoeven daar geen last van te hebben. Heb je er last van dan gooi je maar een emmer water over zijn donder heen (veel mensen hebben bij ons in de buurt vogels)

En inderdaad misschien als je hem castreerd, dat de kat wat huislijker wordt.

Maar ja... het leed is al geschied, ik weet niet of het nu nog veel uithaald of de buuf nu een bakje voer of een emmer water klaarzet. Het zal altijd wel de pleisterplaats van je kat blijven.
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

Hier 2 katten, een kater en een poes, beiden gecastreerd en leven hun leventje in huis. Als ze naarbuiten gaan is het of in de hondenkennel of in de tuin. Poes blijft zelf in de tuin en kater gaat in een tuigje aan een lange lijn, beiden onder toezicht.

Leg mij nou eens uit waarom katten naar buiten moeten? Ik heb nog nooit een goede reden gehoord, en waarom niet....omdat deze niet bestaat! Je neemt een kat om hem vervolgens weer buiten de deur te zetten? Werkelijk onbegrijpelijk!

Je jaagt niet zomaar een kat weg...als een kat een territorium heeft en jouw tuin valt daarin, heb je dikke pech als tuinbezitter... Die kat blijft toch wel terug komen om zijn terrein te checken en er is geen middeltje of foefje wat daar tegen helpt zolang die kat buiten blijft lopen.

Als je kat niet meer terug komt, erg naar voor je, maar ga niet de stervende zwaan uithangen.
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Maaike schreef:Hier 2 katten, een kater en een poes, beiden gecastreerd en leven hun leventje in huis. Als ze naarbuiten gaan is het of in de hondenkennel of in de tuin. Poes blijft zelf in de tuin en kater gaat in een tuigje aan een lange lijn, beiden onder toezicht.

Leg mij nou eens uit waarom katten naar buiten moeten? Ik heb nog nooit een goede reden gehoord, en waarom niet....omdat deze niet bestaat! Je neemt een kat om hem vervolgens weer buiten de deur te zetten? Werkelijk onbegrijpelijk!

Je jaagt niet zomaar een kat weg...als een kat een territorium heeft en jouw tuin valt daarin, heb je dikke pech als tuinbezitter... Die kat blijft toch wel terug komen om zijn terrein te checken en er is geen middeltje of foefje wat daar tegen helpt zolang die kat buiten blijft lopen.

Als je kat niet meer terug komt, erg naar voor je, maar ga niet de stervende zwaan uithangen.
Jij hebt dus nog nooit een kat gehad die met geen mogelijkheid binnen te houden was. Die doodongelukkig was binnen? Geloof me, die katten zijn er en je mishandelt ze echt als je ze gedwongen binnenhoudt.
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
Maaike
Zeer actief

astrid schreef:Ik heb 4 katers, en toen die nog niet gecastreerd waren zat ik bijna wekelijks bij de da voor vechtwonden, hechtingen etc. Nu ze gecastreerd zijn, is dat helemaal over. 1 is zelfs een beetje een suffe kat geworden :roll:
Zijn ze ook getest op kattenaids? Komt meer voor dan je zou denken.
Afbeelding
**Ella**
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Maaike schreef:Hier 2 katten, een kater en een poes, beiden gecastreerd en leven hun leventje in huis. Als ze naarbuiten gaan is het of in de hondenkennel of in de tuin. Poes blijft zelf in de tuin en kater gaat in een tuigje aan een lange lijn, beiden onder toezicht.

Dan moet je m'n stukje hierboven maar eens lezen; redenen genoeg om SOMMIGE katten wél naar buiten te doen.
Dat jij daar misschien niet in geloofd, oké, maar ik krijg regelmatig om m'n oren geslagen dat ik dan niet van m'n katten hou en dat word ik ook weleens zat! Ik ben hartstikke gek op ze, en zeker stapel- stapelgek op Lotje én toch mag ze straks naar buiten...... en geloof maar dat ik niet slaap als ze 's nachts niet thuis is!
Afbeelding
A good dog never dies...

miranda

Ongelezen bericht door miranda »

Ik heb onze Rambo 1 keer aan een tuigje moeten doen (toen we geevacueerd waren en op vreemd terrein) en die vond het vreselijk.

Hij was vaak in de tuin te vinden, maar hij vond het toch ook wel lekker om in het veld achter de muisjes e.d. aan te zitten. En dat genot gunde ik hem.

Je hebt inderdaad katten die het niet erg vinden om binnen te zijn en Rambo was de laatste jaren ook meer binnen als buiten. Maar in zijn jonge jaren was hij niet te stuiten en wilde de buitenlucht in... zonder riempje of wat dan ook.
Maaike
Zeer actief

Wendy! schreef:Jij hebt dus nog nooit een kat gehad die met geen mogelijkheid binnen te houden was. Die doodongelukkig was binnen? Geloof me, die katten zijn er en je mishandelt ze echt als je ze gedwongen binnenhoudt.
Jawel, vroeger toen ik nog klein was, kat is later doodgereden. Er waren ook tijden dat deze kat niet naar buiten kon. Mauwen aan de deur......jammer dan. Veel spelletjes in huis hebben die tijd voor de kat toch wel aangenaam gemaakt. Katten zijn doorzetters, het is alleen de vraag "wie heeft de langste adem".

En caroline, behoefte om te stropen, jagen en spelen ed, vind ik geen redenen om je kat naar buiten te laten. Daarin verschillen wij gewoon van mening.
Afbeelding
**Ella**
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Chan,Robbie & Marly schreef:Tja.....zo zie je maar weer waar een discussie goed voor is.

Laat ze inderdaad alsjeblieft snel castreren... het "seizoen"' komt er snel weer aan en laat ze dan in ieder geval dit jaar niet meer nesten veroorzaken. De Nederlandse asiels worden elk voorjaar/zomer overspoeld door kittens, en op zich plaatsen die (met name de tamme, sociale) nog wel goed maar voor elke kitten die de deur uit gaat blijft wel een oudere kat zitten. En in sommige gebieden in Nederland betekent dat helaas nog steeds dat minder kansrijke katten worden ingeslapen. Er zijn gewoon meer katten dan potentiele eigenaren... asiels, dierenbescherming en andere organisaties werken er hard aan om alles te castreren maar dan moeten mensen zelf ook hun verantwoordleijkheid nemen.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Maaike schreef:
Wendy! schreef:Jij hebt dus nog nooit een kat gehad die met geen mogelijkheid binnen te houden was. Die doodongelukkig was binnen? Geloof me, die katten zijn er en je mishandelt ze echt als je ze gedwongen binnenhoudt.
Jawel, vroeger toen ik nog klein was, kat is later doodgereden. Er waren ook tijden dat deze kat niet naar buiten kon. Mauwen aan de deur......jammer dan. Veel spelletjes in huis hebben die tijd voor de kat toch wel aangenaam gemaakt. Katten zijn doorzetters, het is alleen de vraag "wie heeft de langste adem".

En caroline, behoefte om te stropen, jagen en spelen ed, vind ik geen redenen om je kat naar buiten te laten. Daarin verschillen wij gewoon van mening.
Die behoefte vind ik ook niet persé noodzakelijk om te vervullen, maar wél als je je kat doodongelukkig binnen ziet zitten..... dag na dag, maand na maand zelfs miauwend voor de deur of het raam.
Lotje springt zelfs tegen de ramen op omdat ze zo graag naar buiten wil 8O

Ik weet heel goed dat er risico's aanzitten als ze buiten lopen, en echt dat vind ik vreselijk, toch heb ik dan (eventueel) liever een kort maar mooi leven voor ze dan een lang maar saai leven.
En nogmaals: dit geldt zeker niet voor alle katten, er zijn er zat die wél binnen kunnen blijven, maar bij sommige katten gaat dit gewoon echt niet zonder ze doodongelukkig te maken.
Afbeelding
A good dog never dies...

Daphne
Zeer actief

Stang schreef:

Ja dat kan allemaal, maar ik doe het ook niet.
Waarom? omdat ik vind dat een kat vrijheid moet hebben... een kat is best nog een "verwilderd" dier die vaak (niet alle katten) echt de behoefte hebben om buiten te stropen, jagen, rennen en spelen.

Echt, ik zie het nu aan Lotje: 9 maanden jong, nooit buiten geweest, maar ze wordt stapelgek binnen. Ze springt letterlijk tegen de ramen op hier. Dat is typisch een kat die gewoon naar buiten moet; het is doodzielig om dat beestje binnen te houden.
En geloof maar dat ik half gek van ongerustheid wordt als ze buiten is, maar ik vind dat ik kies voor het beestje als ik haar juist naar buiten laat.

We hebben ook een binnenkat, die taalt er niet naar om naar buiten te gaan! Heerlijk, ooooo wat veilig en gerust om te weten dat hij lekker binnen is.
Weet je dat mijn tante hetzelfde probleem heeft. Die heeft drie katten, de laatste is een Britse Korthaar (die toch lang haar heeft, foutje :mrgreen: ), die is nu bijna een jaar en die houdt ze ook niet meer binnen.
Misschien komt het wel omdat ze zien dat de andere katten ook naar buiten gaan? Of zoiets denk ik dan.

Ik ben in ieder geval blij dat mijn kat wel binnen te houden is want ook ik zou gek worden van ongerustheid.

Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Bedankt voor de reacties op "Woest"

Ongelezen bericht door Eline* »

Chan,Robbie & Marly schreef:Bedankt voor de reacties :ok: :ok:

We gaan zo snel mogelijk naar de DA!!!!!!!!
:roll:, waarom haal je nou je oorspronkelijke bericht weg?
Laatst gewijzigd door Eline* op 11 feb 2004 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

"als je niet wil dat mijn kat in jouw tuin komt jaar je ze toch weg?"

1. waarom moet ik dat doen? hou je eigendommen bij je
2. als dat beest 's avonds mijn hele tuin volschijt en ik ga vol goede moed in mijn tuin werken kan ik niet echt meer wat wegjagen toch?
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:"als je niet wil dat mijn kat in jouw tuin komt jaar je ze toch weg?"

2. als dat beest 's avonds mijn hele tuin volschijt en ik ga vol goede moed in mijn tuin werken kan ik niet echt meer wat wegjagen toch?
Typisch toch dat sommige mensen katten niet als "levende wezens" beschouwen :roll:
Afbeelding
A good dog never dies...

Regal
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Regal »

Ik vind het wel genoeg zo. Houd het maar op actie -reactie
;)

Iedereen kan afleiden waar het over gaat, vind ik ook prima. Maar het gaat een verkeerde kant op :cry:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Chan,Robbie & Marly schreef:Ik vind het wel genoeg zo. Houd het maar op actie -reactie
;)

Iedereen kan afleiden waar het over gaat, vind ik ook prima. Maar het gaat een verkeerde kant op :cry:
Vind je?? O jee... nou wen er dan maar een beetje aan, want we discusseren hier wat af ;)
Afbeelding
A good dog never dies...

Maaike
Zeer actief

Chan,Robbie & Marly schreef:Ik vind het wel genoeg zo. Houd het maar op actie -reactie
;)

valt wel mee, discussie moet kunnen in de discussiehoek lijkt mij zo ;)
Afbeelding
**Ella**
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Stang schreef:
massam schreef:"als je niet wil dat mijn kat in jouw tuin komt jaar je ze toch weg?"

Typisch toch dat sommige mensen katten niet als "levende wezens" beschouwen :roll:
katten zijn wel degelijk levende wezens? ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik dat niet vind?

ik wil er mee aangeven dat ze van jou zijn en dat jij er maar voor moet zorgen dat niemand er last van heeft. moet ik ook met mijn hond.

maar je kunt natuurlijk altijd wel zoeken naar een discutabel onderwerp :roll:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”