http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-gera ... -a2789649/
Moderator: moderatorteam
Ja.... moeten ze niet de politie aanklagenHeavy schreef:Jémig maar lees ik nou goed dat de hond pas de woning in kwam nadat de politie de deur open deed
Politie was waarschijnlijk voor binnen gekomen en ging achter uit om de hond te vangen.Heavy schreef:Jémig maar lees ik nou goed dat de hond pas de woning in kwam nadat de politie de deur open deed
was je erbij dan? je weet helemaal niet hoe het precies is gegaan, dus waarom de politie dom is ontgaat mij.Heavy schreef:Natuurlijk is de hond fout maar de politie toch ook wel een beetje domPemba schreef:Politie was waarschijnlijk voor binnen gekomen en ging achter uit om de hond te vangen.Heavy schreef:Jémig maar lees ik nou goed dat de hond pas de woning in kwam nadat de politie de deur open deed
De hond is de schuldige hè, niet de politie. Een hond glipt zo langs je benen.
Wat een bizar incident zeg
Die krant (Het Laatste Nieuws) heeft meestal dat op sensatie beluste toontje in hun artikels. Ze overdrijven vaak in hun artikels en zeker als het gaat over pitbulls en aanverwanten.Eilfy schreef:Bizar incident![]()
Wel een redelijk op sensatie belust artikel overigens verder "vechthond", "verwikkeld in een gevecht op leven en dood"... ik ben absoluut geen fan van bully-type / molosser achtige rassen (van welk soort dan ook overigens) maar ze overdrijven het wel een klein beetje.
Eilfy schreef:Bizar incident![]()
Wel een redelijk op sensatie belust artikel overigens verder "vechthond", "verwikkeld in een gevecht op leven en dood"... ik ben absoluut geen fan van bully-type / molosser achtige rassen (van welk soort dan ook overigens) maar ze overdrijven het wel een klein beetje.
marian* schreef:Zo dan![]()
Hebben die even geluk dat hun hond het overleefd heeft. Overigens is de enige echt schuldige in het verhaal de eigenaar van het viertal hoor.Gewoon zorgen dat zoiets niet kan gebeuren.
Nee, heel fijn.dagmar88 schreef:marian* schreef:Zo dan![]()
Hebben die even geluk dat hun hond het overleefd heeft. Overigens is de enige echt schuldige in het verhaal de eigenaar van het viertal hoor.Gewoon zorgen dat zoiets niet kan gebeuren.
En al de zoveelste keer he, ze zullen vast niet alleen bij hen "op bezoek" zijn geweest.
Vind je? 3 mensen doorgebeten, een hond zijn hele borstkas open.. Ik vind dat inderdaad wel het woordje "vechthond" waard. Ook gevecht leven en dood, of denk je soms dat het hondje het had overleefd zonder hulp?Eilfy schreef:Bizar incident![]()
Ik bedoelde meer dat ik persoonlijk niks heb met dit type honden, of je het nou terriër noemt of stafford of staffordshire bullterriër. Het zijn gewoon niet mijn soort honden.. Maar ik vond de sensatie toon in het artikel wel heel erg overdreven, ook voor dit type hond.dagmar88 schreef:Eilfy schreef:Bizar incident![]()
Moordhond.
Met "bully type' wordt dat hele zware, grove aangeduid, van arme mismaakte bijzettafel pitbulls, extra brede fransjes of in het gunstigere geval de bulldoggen van Brigitte.
Geen idee of ze dat in het belgische inderdaad een bulterrier noemen (lijkt me niet) maar hier is dat een engelse stafford en een ordinair terriertje van 10-15 kilo.
Het zal me jeuken.Eilfy schreef:Ik bedoelde meer dat ik persoonlijk niks heb met dit type honden, of je het nou terriër noemt of stafford of staffordshire bullterriër. Het zijn gewoon niet mijn soort honden.. Maar ik vond de sensatie toon in het artikel wel heel erg overdreven, ook voor dit type hond.dagmar88 schreef:Eilfy schreef:Bizar incident![]()
Moordhond.
Met "bully type' wordt dat hele zware, grove aangeduid, van arme mismaakte bijzettafel pitbulls, extra brede fransjes of in het gunstigere geval de bulldoggen van Brigitte.
Geen idee of ze dat in het belgische inderdaad een bulterrier noemen (lijkt me niet) maar hier is dat een engelse stafford en een ordinair terriertje van 10-15 kilo.
Meen je dat nou echt of ben je aan het zieken? Als hondenliefhebber kún je dit toch niet uit je strot krijgen?Rocco schreef:Gewoon verbieden of de spuit er in dit soort honden bespaart een hoop ellende en ergenis.
Eens was er een goede wet voor dit soort dieren om mij onduidelijke redenen weer terug gefloten
door dat stelletje debielen in Den Haag.
Ik zat ook alManuma schreef:Meen je dat nou echt of ben je aan het zieken? Als hondenliefhebber kún je dit toch niet uit je strot krijgen?Rocco schreef:Gewoon verbieden of de spuit er in dit soort honden bespaart een hoop ellende en ergenis.
Eens was er een goede wet voor dit soort dieren om mij onduidelijke redenen weer terug gefloten
door dat stelletje debielen in Den Haag.Gatver.