Volgens mij is het ook redelijk hondafhankelijk waar graag op gekauwd wordt en ze een beetje slim mee overweg kunnen. Het zal een beetje uitproberen zijn.
Hier liggen nylabones en hertengeweien te verstoffen. Terwijl simpele runderhuidkluifjes in alle soorten en maten, er in gaan als koek. Geloof dat veel honden deze maar saai vinden. Maar ik moet juist kleintjes geven want de grote gaan ook in 1 keer op, ook als je daarvoor 24 uur aan 1 stuk moet kluiven

Wel runderhuid, de varkenshuid die ik een keer per ongeluk had gekocht waren niet te vreten volgens Diem. Mies vond ze even lekker, ze at er met gemak 2 achterelkaar met smaak op
Diem krijgt ook kalfshoefjes, daar doet hij wat langer mee want ze zijn hard. Mies krijgt die niet, ze haalt er te groot stukken af en slikt die in 1 keer door, dat vind ik eng. Als Diem de grote stukken eraf heeft mag ze we nog aan het restje schrapen van hem
Kluifwerk van gedroogd spul zoals pensstaafjes, bullenpezen, oren, poten, kophuid of vissenhuid is hier heel vlot op want heel lekker maar ik vind het erg prijzig. Daarnaast kan Diem er niet zo goed tegen wegens vaak te vet en vind ik ze te groot voor Mies. (ze is maar klein en moet niet te dik worden)