Maar nu woon ik alweer 3 jaar samen en sinds een maand of twee zijn we verhuisd naar een grotere woning. En nu is het dan eindelijk zover! Ik geloof het zelf nog steeds niet helemaal, haha. Eindelijk kan ik hondenspulletjes kopen en ben ik over 3 weken hondeneigenaar
Uiteraard heb ik heel internet al afgezocht naar tips en trucs, maar vindt het toch fijn om wat vragen hier persoonlijk te stellen. Ik denk dat jullie met alle ervaringen wel goede tips zullen hebben
Nu mijn vragen:
- Ik vraag mij af wat handig is voor de pup-tijd; een halsband of tuigje? En wat voor tuigje? Ik wordt echt horendol van al het aanbod online en in de winkels.
- Wat te doen tijdens de eerste nacht? Ook daarover zijn de meningen aardig verdeeld; wel niet op de slaapkamer, alleen beneden, etc.
- Wat zijn aanraders qua speeltjes? Ik had gelezen dat je ook niet teveel speeltjes moet kopen, maar er is (wederom!) zoveel keus.
Natuurlijk weet ik dat iedereen het op zijn eigen manier doet, en er waarschijnlijk geen één manier 'fout' is. Maar ik hoor graag ervaringen van andere mensen. En vindt het gewoon leuk om op deze manier toe te leven naar de komst van de pup, haha.
Bedankt vast voor de reacties!