Dank voor jullie reakties.
Het probleem met Tunja is echter, dat er nooit iets met haar gedaan is. Zij snapt dus niets van balletjes (of stokken, speeltjes, koekjes etc etc). Het enige wat ze begrijpt is is haar naam en een paar commando's (ze moet nl ook NL leren

).
Hoewel ik idd druk bezig ben met rust en vriendelijkheid in haar te brengen, is ze gewoon enthousiast. Tja, dat wil ik dan ook weer niet afbouwen, want het is natuurlijk heerlijk om te zien dan een teneergeslagen zielepoot . :cry2: ..ineens weer letterlijk opleeft en gaat spelen met je reu.....
Als ik een stok gooi voor Beau (of bal, of wat dan ook) dan kijkt ze echt op manier " Wat doet hij nou???" Ze snapt het gewoon niet. Het lukt me alleen om haar af te leiden met vrolijke woordjes , dan komt ze meteen naar me toe. Het is beslist geen agressie, daarvoor is ze veel te zacht. Ik denk zelf dat het een soort oversprong-gedrag is, ze vind mensen aan de ene kant leuk en aan de andere kant is ze toch bang, gezien haar verleden.
Geeft niet, ik wist waar ik aan begon hoor, toen ik haar ophaalde....Ik zoek gewoon Het Antwoord.....haha...misschien bestaat dat wel niet...
Mochten jullie toch nog wat weten, dan houd ik me aanbevolen. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!
Nogmaals dank,
Peet