Eh. Een stikker? Is dat een doorgedraaide stafford?smoekie schreef:Ah je woon er naast. Gefeliciteerd, wil je nu een stikker???wolvster schreef:Ach ik woon er naast. Je zal ongetwijfeld gelijk hebben met al je Internet wijsheid over het betreffende industrieterrein. Uiteraard lopen er alleen maar honden los op aangewezen losloop velden waar jij vandaan komt, maar hier, in Kampen, op dit industrieterrein, waar dit gebeurd is, lopen vrijwel alle honden los. Maar hey, je hebt gelijk hoor.
Fijn he?
Hoe dan ook ff zonder dollen, jij zegt dat ze daar los mogen! Nee dat mogen ze niet. Kun je er naast wonen, maar dat zal me jeuken! Het mag niet. Het is geen aangewezen en dus officieel losloopgebied. Klaar! Dat ze het doen is weer iets anders. Dat doen ze hier ook. Dogen noemen ze dat als je mazzel hebt. Ja ook hier in Hilversum, tis me wat zeg! Hilversum notabene!Zelfs op die schijtstrook 3 meter voor mijn deur lopen de honden los terwijl dat eigenlijk niet mag
En dat in Hilversum. In Hilversum, schande!
Edit
Hier moet je je hond aanlijnen binnen de bebouwde kom. En moet je hem binnen de bebouwde kom uitlaten op de aangewezen plekken.
Het industrieterrein is BUITEN de bebouwde kom.
Er was geen sprake van overtreding.
Maar goed. Fox terriër meneer is gelukkig gestraft voor een overtreding die alleen in jouw hoofd bestaat.
God ik ben trouwens blij dat ik niet in Hilversum woon. Moet er niet aandenken met al die schijthonden.