Mickie schreef:Nogmaals gefeliciteerd!
Keanu 1903 schreef:Gefeliciteerd.
Dankjewel allemaal!Gimmick schreef:Gefeliciteerd
Moderator: moderatorteam
Mickie schreef:Nogmaals gefeliciteerd!
Keanu 1903 schreef:Gefeliciteerd.
Dankjewel allemaal!Gimmick schreef:Gefeliciteerd
En? Hoe is het bij jullie gegaan?Ramiek schreef:Ok, wij in 6tycha schreef:Yep ring 11Fotogravinnetje schreef:Ring 11 zo te zien
Gefeliciteerd! Mooi resultaat!_Jules_ schreef:Ivy´s knappe zoon Fince voor het eerst in de jeugdklasse met 9 maanden, beste reu
Ja, knap kereltje. BOB was ook pas 14 maanden. De half zus van Ivy;)Fotogravinnetje schreef:Gefeliciteerd! Mooi resultaat!_Jules_ schreef:Ivy´s knappe zoon Fince voor het eerst in de jeugdklasse met 9 maanden, beste reu
Dank je! Oh wat jammer dat we elkaar zijn misgelopen. Had wel een aantal doggen voorbij zien lopen.Eefsel schreef:Had nog rondgekeken of ik jullie zag inderdaad zag dat jullie vb hadden gekregenmaar geweldig zeg! Gefeliciteerd!!
Dan heb ik jou vanmiddag ergens bij de erering zien staan. Je kwam me al bekend voor maar wist niet waarvan (foto's van het HF dusEefsel schreef:Had nog rondgekeken of ik jullie zag inderdaad zag dat jullie vb hadden gekregenmaar geweldig zeg! Gefeliciteerd!!
Ja ik had een van onze dames mee, helaas de enige die ingeschreven was.tycha schreef:Ha, wat leuk!
Had je zelf ook een hond bij je? Ik heb wel een paar picardische herders gezien. Blijf dat toch ook hele leuke honden vinden
Wij zaten bij ring 9 (dat lag wel naast ring 11). Ik weet niet welke donkere hond/picard je bedoelt? Wij hadden een 'blonde' mee. Ik weet dat een ringmedewerker er 2 mee had, een donkere en een blonde, maar die stonden niet langs ring 9 of 11.tycha schreef:Dan heb je vlak achter ons gezeten bij de ring. Was die donkere hond dan geen picaard? Of was die niet ingeschreven?
sbientje schreef:oooh waarom mept niemand die schrijvers eens in dat het promising is. Dat zie ik echt zooo vaak!
Mooi debuut van Triss, leuk dat ze het zo naar haar zin had, das altijd fijn. Ik vind het een schatje!
Buitenlandse keurmeestermosquito1980 schreef:sbientje schreef:oooh waarom mept niemand die schrijvers eens in dat het promising is. Dat zie ik echt zooo vaak!
Mooi debuut van Triss, leuk dat ze het zo naar haar zin had, das altijd fijn. Ik vind het een schatje!![]()
Pro-missing ..... voor dat ze vermist is![]()
Waarom is het trouwens in het Engels geschreven? was het een internationale show?
Gefeliciteerd mooi resultaat
Was inderdaad een Portugese keurmeester. Had je als deelnemen ook geen last van, want alles gebeurde met een teken van zijn vingerMarjoleine schreef:Buitenlandse keurmeestermosquito1980 schreef:sbientje schreef:oooh waarom mept niemand die schrijvers eens in dat het promising is. Dat zie ik echt zooo vaak!
Mooi debuut van Triss, leuk dat ze het zo naar haar zin had, das altijd fijn. Ik vind het een schatje!![]()
Pro-missing ..... voor dat ze vermist is![]()
Waarom is het trouwens in het Engels geschreven? was het een internationale show?
Gefeliciteerd mooi resultaat
Leuk filmpjetycha schreef:We hebben ook nog wat gefilmd. Daar heb ik even een filmpje van in elkaar geflanst