En voor een hond met vacht problemen de VISOLIE/BORAGEOLIE gebruiken, omdat hier de omega 3 en 6 vetzuren inzitten.

Kan iemand mij uit de brand helpen alvast bedankt!

Groetjes Leonie en Terra

Moderator: moderatorteam
en geef jij alleen visolie voor zijn poten, of ook supplementen voor artrose?speurneus carola schreef:visolie is ook voor stramme ledematen en gewrichten, heb hier een dh van bijna 14 jaar die krijgt het al een paar maanden, is daar heel erg van opgeknapt.
stramheid, stijfheid e.d. gaat veel beter nu.
Glucosamine en Chondriotine is al oud,ik heb het mijn reu ook gegeven en zoveel veranderde er niet(niks eigenlijk),heb wel nog een variant met MSM gebruikt,maar ook niets echt opzienbarends.Stijfeid was niet minder en kreupelheid ging er ook niet mee weg,daar is het middel helemaal niet voor.En dan ligt het er ook aan of de dosering juist is?Op de potjes sttat b.v 1500 mg,maar zit er gewoon niet in.Als je een merk wilt wat zeker is is het Solgar en de rest is knudde!Maar dan nog,of het werkt?leonie schreef:Ik heb nu zoveel gelezen, en als ik alles goed begrijp uit alle topics, dan kan ik voor een hond die kreupelheid of stijfheid vertoont beter de GLUCOSAMINE met CHONDRIOTINE gebruiken!![]()
En voor een hond met vacht problemen de VISOLIE/BORAGEOLIE gebruiken, omdat hier de omega 3 en 6 vetzuren inzitten.![]()
Kan iemand mij uit de brand helpen alvast bedankt!![]()
Groetjes Leonie en Terra:
Hema....Etos....Trekpleister????....zucht!Zonde van het geld,er zijn pharmaceutical grade supplementen die veel goedkoper zijn en (volgens de beschrijving)4 keer meer miligrammen hebben.leonie schreef:Hallo allemaal. Ik heb nog geen tijd gehad om naar de Hema of Etos te gaan, want daar schijnen ook goeie pillen te halen zijn, dus de visolie en de lechitine/chondiotine. Maar nu heb ik bij mij op de zaak (Trekpleister) van Sunwell de krachtige visolie omega 3 meegenomen, en daar zit 1000mg in. Maar wij moeten daar 1 pil per dag voor innemen, nu heb ik zelf slijtage aan mijn l.pols, dus ik ga ze proberen, maar hoe doe ik dat met Terra? Zal ik haar een halve moeten geven
? Ze weegt 45kg.
Alvast bedankt groetjes Leonie en Terra