Iemand nog ideeen wat zou kunnen helpen? Vind het nu echt niet leuk meer

Moderator: moderatorteam
Ja, als allerlaatste optie heb ik daar aan lopen denken jasbientje schreef:muilkorfje?
Hier werd de muilkorf gewoon volledig in de stront geduwd als dat hem zo uitkwam.sbientje schreef:muilkorfje?
Hier niets geholpen helaasTiny schreef:Ik dacht dat het een broodje aap was en waarom het nou zou werken weet ik ook niet maar een kennis had ook een strontvreter. Die heeft een paar keer een ananasschijf gegeven en toen was het over
Ik schrijf het even op, probiotica kreeg ik ook al als tip.Tiny schreef:Ik dacht dat het een broodje aap was en waarom het nou zou werken weet ik ook niet maar een kennis had ook een strontvreter. Die heeft een paar keer een ananasschijf gegeven en toen was het over
Ik ga even googlen daaropmirriejj schreef:Semmie deed het ook. Hij heeft een hele tijd veendrenkstof gekregen en voor hem heeft dat geholpen, hij eet het nu ook niet meer.
Oeh lekker, geprakte stront aan en in de korfBrigitte schreef:Ja, als allerlaatste optie heb ik daar aan lopen denken jasbientje schreef:muilkorfje?
Dat doe ik nu: stukje gras van 1 x 2m, waar ze poept en plast (middenberm: auto's links, auto's rechts) en verder zo min mogelijk groen. Niet de leukste wandelingen ...Paisley schreef:Is het niet te doen om haar alleen op een veld te laten lopen waar je zeker van weet dat er niets ligt?
Tijdens een wandeling is het niet te doen, maar TS werkt op een pension dacht ik, en de honden lopen dus op speelveldjes van het pension, heb ik begrepen.chantalc schreef:Dat doe ik nu: stukje gras van 1 x 2m, waar ze poept en plast (middenberm: auto's links, auto's rechts) en verder zo min mogelijk groen. Niet de leukste wandelingen ...Paisley schreef:Is het niet te doen om haar alleen op een veld te laten lopen waar je zeker van weet dat er niets ligt?
Nee, ze lopen niet op de speelveldjes van het pension. En natuurlijk wordt alles regelmatig schoongehouden maar er lopen nog 50 andere honden 4x per dag dus er ligt altijd wel wat, het zijn nl flinke velden om het terrein heen.Paisley schreef:Tijdens een wandeling is het niet te doen, maar TS werkt op een pension dacht ik, en de honden lopen dus op speelveldjes van het pension, heb ik begrepen.chantalc schreef:Dat doe ik nu: stukje gras van 1 x 2m, waar ze poept en plast (middenberm: auto's links, auto's rechts) en verder zo min mogelijk groen. Niet de leukste wandelingen ...Paisley schreef:Is het niet te doen om haar alleen op een veld te laten lopen waar je zeker van weet dat er niets ligt?
Daar lijkt het me niet onhaalbaar om gewoon goed op te ruimen voordat de honden er worden achtergelaten.
Ik ben 3x van kvv veranderd. Op Kivo was het het minst erg. Op brok (DLG en Carocroc) was het 10x zo erg. Ze staat nu op Smuldier en Carnibesttobi__ schreef:Tobi at ook opeens al het poep wat hij tegenkwam. Maar toen bedacht ik mij dat ik naar twee keer op een dag voeden was gegaan maar de hoeveelheid voer van die twee keer niet had verhoogd. Hij had gewoon honger. Dus toen ik hem iets meer ben gaan voeren is dat poep eten ook over gegaan. Hij likt nu alleen nog zwanenpoep van de straat
Dat heeft hier even geholpen maar daarna ging ze gewoon weer door!SuzieC1970 schreef:Veendrenkstof heeft hier goed geholpen.