malinois schreef:Hier komen geisoleerde bussen hoor en nee geen Drenthe maar vaak pas eind van de dag hier geleverd. Diep gevroren zoals t hoort ook zomers. Kwalitatief prima overigens. Laat ik nu 2 dure merken voor erbij geprobeerd hebben waarbij al mn honden aan de schijterij waren na t eten er van (en ze zijn bijna nooit aan de schijt) en waar ze daarnaast t dubbele van nodig hebben wat ik een erg ongezonde hoeveelheid vind. Zo zie je maar dat er veel verschil is.
Nee hoor hier dus de betaalbare merken waar ze t uitstekend op doen.
In Friesland rijden ze echt met gewone normale bussen die hooguit met pur een beetje geisoleerd zijn. Nog steeds want die bussen zie ik hier nog vaak rijden.
Dus dat ze bij jou wel goed bezorgen, dat is heel fijn en komt de kwaliteit vast ten goede. Maar dat is hier in het Noorden gewoon niet zo. Dan krijg je het ontdooid als je aan het eind van hun rit zit.
En natuurlijk kan de ene hond hier prima tegen en de ander niet. Uiteindelijk moet je per hond bekijken wat het beste werkt.
Maar Lotgering zou ik echt alleen willen overwegen als het ook netjes diepgevroren aan komt en dat is gewoon niet zo. Sterker nog, degene die in Franeker levert heeft me wel eens verteld dat hij 's avonds de bus vol laadde, en dan reed hij met die bus naar huis zodat hij 's ochtends vroeg meteen aan zijn route kon beginnen. Midden in een hittegolf! Tja, geen wonder dat het bedorven bij mij aankwam...
Voor mij nooit meer. Voor wie het er wel goed op doet en er blij mee is, heel mooi, maar ik vindt het echt bagger qua kwaliteit en mentaliteit.