Ik moet wel een beetje lachen om Mockingjay, je bent net zo'n ouder die blind is voor de 'slechte' gedragingen van zijn eigen kind. Je bekijkt het alleen maar vanuit je eigen perspectief en dat van je hond. Het feit dat nu al behoorlijk wat mensen hebben gereageerd die nagenoeg allemaal hetzelfde erover denken, zegt denk ik wel genoeg over het feit wat/wie hier afwijkend is

.
Wat betreft je vraag, mijn honden negeren buiten anderen. Mochten ze eens opspringen o.i.d. dan heb ik er geen moeite mee dat iemand daarop reageert. De kans is niet zo groot dat ze luisteren, Dico slaan of schoppen is voor hun eigen veiligheid al helemaal niet aan te raden
Als iemand niet wil dat mijn honden in hun tas duiken, dan snap ik dat zeker. Allereerst zullen ze dat waarschijnlijk niet doen of ik stuur ze zelf weg, maar anders mag de taseigenaar dat zeker zelf doen.
Anderen kunnen zonder speelgoed niet met onze honden spelen, dat gaat binnen enkele tellen veel te ruw, dus daar haken ze ongetwijfeld zelf al af. Spelen buiten mijn toezicht wil ik niet, ze hebben er een handje van om maling te hebben aan iemand dus om ongelukjes te voorkomen doen we dat maar niet.
Mensen bij binnenkomst happen of opspringen is een no go, dat zal niet gebeuren zonder dat ze al een correctie van mij hebben gehad.
Nanna schreef:S@ndr@ schreef:tja, zal best

ik ben niet zo van dat soort wensen vervullerij, 1 keer een klein foutje en je hebt een kut hond, no thanks
ik vinum zelf te leuk, om dat risico te nemen ...
Ik ben blij dat ik niet zo in het leven sta. Bovendien vertrouw ik mijn honden, én er mogen alleen leuke kinderen mee op de foto

Ik vind dat ook leuk hoor. Ik laat mijn honden nogal eens poseren als ik ergens ben. Heb al een paar keer gehad dat mensen dan met hen op de foto willen. Helemaal prima

. Ze kunnen mijn honden met een gerust hart op een normale manier aanhalen als ik erbij ben. Met poseren kijken ze iemand niet eens aan, ze zien alleen maar de bal