http://blikopnieuws.nl/nieuws/247403/ki ... -grap.html
Arm beest

Moderator: moderatorteam
Toekomstige psychopaten en seriemoordenaarsManuma schreef:Wat voor kinderen zijn dat?
Die hebben hun moeder haar haar zien verven en wilden dat ook bij de hond na spelen.Nakisha schreef:Och ja, kinderen zijn zo eerlijk, zo puur, zo oprecht en zo lief.
Nou, niks. Tussen kinderen heb je ook kleine rotzakjes lopen. Kwaadaardig en dom.
Arm dier, je moet wel gespeend zijn van elke vorm van empathie om een weerloos hondje zo te grazen te nemen.
Kinderen die zoiets walgelijks doen horen in een inrichting thuis. Die zijn écht potentieel gevaarlijk.... Dit was geen ''foutje'', niet ''even een beetje met lijm knoeien''. Dit was bewust een heel dier ermee vol smeren!
Kinderen hebben gewoon maar een hele kleine rem en doen gewoon wat ze bedenken en als dat zoiets is dan is dat zo, ze slaan elkaar in een impuls ook zo de hersenen in en zijn daarna weer de beste vrienden, dat is niet beredeneerd ze doen wat ze voor de kop komt, als ouders de taak om dat binnen de perken te houden. maar om nou te zeggen dat de volgende Hannibal in deze wereld is ondekt, ik vind het verschrikkelijk voor dat pupje had nooit mogen gebeuren, maar ouders leer je kinderen dat als je niet lief kunt aaien dat je dan van dieren afblijftNakisha schreef:Och ja, kinderen zijn zo eerlijk, zo puur, zo oprecht en zo lief.
Nou, niks. Tussen kinderen heb je ook kleine rotzakjes lopen. Kwaadaardig en dom.
Arm dier, je moet wel gespeend zijn van elke vorm van empathie om een weerloos hondje zo te grazen te nemen.
Kinderen die zoiets walgelijks doen horen in een inrichting thuis. Die zijn écht potentieel gevaarlijk.... Dit was geen ''foutje'', niet ''even een beetje met lijm knoeien''. Dit was bewust een heel dier ermee vol smeren!
dat is een proces dat groeit, de een pakt dingen sneller op dan een ander ..... het zijn wel individuenmijke schreef:En op welke leeftijd is dat dan volgens jou?
Precies. Kinderen doen soms domme dingen.S@ndr@ schreef:dat ben ik dus niet met je eens, maar je en nee is een eeuwige strijd, ik zie kinderen die de kans krijgen fouten te maken en dingen te doen die echt absoluut niet door de beugel kunnen, omdat volwassen ze veel te veel ruimte geven niet gelijk als toekomstige seriemoordenaars, er zal er incidenteel heus wel een tussen zitten hoor- alles kan. maar t gros is gewoon kind en kan dat niet beredeneren, en is ook niet slecht of gemeen, ze weten gewoon nog niet beter
Hebben die kinderen dat ook gedaan?mijke schreef:Uiteraard. Maar ik denk dat een kind dat zo'n hond inlijmt, in de modder rolt en de pootjes breekt toch wel minstens een jaar of 5, 6 is. En op die leeftijd is die rem toch heus al wel aanwezig bij de meeste kinderen.
Eens hoor, ik vind het intens gemeen en ook normale kinderen hebben een idee van goed en fout en dat die grens soms iets wordt overschreven ismijke schreef:Uiteraard. Maar ik denk dat een kind dat zo'n hond inlijmt, in de modder rolt en de pootjes breekt toch wel minstens een jaar of 5, 6 is. En op die leeftijd is die rem toch heus al wel aanwezig bij de meeste kinderen.
Heb het filmpje net gezien.gonnie schreef:Nou, die gebroken pootjes geloof ik niet zo.
Heb een filmpje gezien van dat hondje nadat hij bevrijd was van de lijm en hij stond gewoon op die gebroken pootjes, zag in ieder geval niks aan die pootjes.