Waarom had je er precies vertrouwen in?
Ik kan de site niet lezen, mijn Duits is te slecht. Maar het stukje wat ze in het Nederlands hebben, komt op mij in ieder geval behoorlijk knullig over.
INNOVATIEF DE TOEKOMST TEGEMOET! IN SPEEKSEL WORDT ALLES OPGESLAGEN
Groene paprika is trouwens een paprika die nog niet rijp is. Chloroplasten worden chromoplasten, en dan is de paprika rood of geel. Chloroplasten zitten in alle groene groenten. Waar de hond volgens Genoline dan precies allergisch voor is, is me geheel onduidelijk.
Ik stoor me altijd behoorlijk aan nepwetenschap en kwakzalvers en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we er hier 1 hebben. En dan kun je een mooie site maken maar wat mij betreft vallen ze in hun korte nederlandse introductie behoorlijk door de mand met een stukje tekst wat uit een vertaalmachine lijkt te komen.
Gewoon ff een stukje
Voedselintoleranties c.q. voedselallergieën
Alsof dat het zelfde is. Nee dat is niet het zelfde. Voedselintolerantie geeft vage klachten en kan komen doordat er bijvoorbeeld bepaalde verteringsenzymen niet of te weinig aanwezig zijn. Het afweersysteem heeft er niets mee te maken.
Voedselallergie is een allergische reactie op voedsel, waarbij het afweersysteem wordt geactiveerd.
Als het voer niet in afzonderlijke delen in het spijsverteringsstelsel wordt opgesplitst, dan kan het niet volledig door het lichaam worden opgenomen.
OPGESPLITST?
Door opname van gifstoffen wordt het organisme van de hond hypersensibel.
Het organisme van de hond. In klas1 biologie leer je wat een organisme is. En het wordt hier alvast verkeerd gebruikt.
En als ik dit lees voel ik een huilbui opkomen:
Gezondheidstests voor dieren
Met behulp van speeksel kunnen alle organen en weefsels worden getest op de afzonderlijke belastingen.