Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even de hondjes uitlaten...
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Even de hondjes uitlaten...
Soms dan is het gewoon zo en voor alle partijen beter. Sneu voor de achterblijvers maar ook een opluchting hoe hard en triest het ook is.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
nou ja, eigenlijk wel ja.bouvierpoedel schreef:Soms dan is het gewoon zo en voor alle partijen beter. Sneu voor de achterblijvers maar ook een opluchting hoe hard en triest het ook is.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ja dan snap ik het nietgonnie schreef:Ik heb weleens een paar keer met haar gesproken. Ze had twee smoushondjes. En die waren gewoon open naar anderen mensen hoor.twinkeltje schreef:Toch he als ze 1 hondje mee nam was dat hondje misschien wel totaal niet meer te plaatsen en dacht die persoon dat ze dan beter mee kon.gonnie schreef:In Capelle heeft ook jaren geleden iemand zelfmoord gepleegd door van een flat af te springen en ze heeft ook een van haar hondjes meegenomen.
Dat zou ik echt nooit doen. Ik zou al geen zelfmoord plegen, maar als ik dat ooit zou doen dan neem ik echt geen hond mee.
Je weet niet wat het verhaal achter zo iets is, je moet in elk geval wanhopig zijn om tot zo actie over te gaan
Maar een hondje was altijd bij haar in de buurt hoorde ik. En ze had ook een man, dus de hondjes hoefde niet herplaatst te worden.
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat erg zeg, arme mensen. Jij ook sterkte Mascha, het doet toch iets meer met je wanneer je de mensen kent.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Tamara81 schreef:
Een van de honden heeft het overleefd... gossie, die is dan net ontkomen aan de ramp.
nu weet ik dat het verwende k*thondjes zijn. anders zou je het schaap toch zo op gaan halen

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Ontzettend triest dat voor sommige mensen geen enkel hulpaanbod helpt, simpelweg omdat ze het niet aanvaarden
Arme hondjes. Voor jou ook heel naar, Mascha. Je hebt er toch gezichten en verhalen bij. Sterkte.

Arme hondjes. Voor jou ook heel naar, Mascha. Je hebt er toch gezichten en verhalen bij. Sterkte.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Lijkt me dramatisch voor degenen die het hebben gezien en zeker voor de treinmachinist.M@scha schreef:Tamara81 schreef:
Een van de honden heeft het overleefd... gossie, die is dan net ontkomen aan de ramp.
nu weet ik dat het verwende k*thondjes zijn. anders zou je het schaap toch zo op gaan halen
Ook naar voor jou Mascha, als je ook nog een gezicht hebt bij het drama.

- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
In de berichtgeving wordt nu heel duidelijk gezegd dat het inderdaad om moeder en dochter ging. Wat ontzettend heftig dit. Ook volgens de berichtgeving lijkt het erop dat het een doordacht plan was. Naast de honden hadden ze ook katten, die zouden keurig verzorgd zijn en hadden voor wat dagen te eten.M@scha schreef:Ik ken de mensen waar het nu over gaat en die kun je al minstens 15 jaar, zolang ken ik ze, geen logisch denken verwijten. Het is niet logisch dit te verwachten van serieuze psychiatrisch patiënten. Want dat waren ze. Maar ze weigerden alle hulp. Heel maatschappelijk Groesbeek heeft erachteraan gezeten maar ze weigerden alles.
In2003 kochten wij het huis bijna naast ze en de zoon was al ziek maar een leuke vent en nodigde ons uit om te zien hoe een verbouwing die wij wilden bij hun uitgepakt had. Uiteindelijk is alleen pascal gegaan want twee mensen in huis konden moeder en dochter niet aan. Alles maar dan ook alles was voor de hondjes. Echt compleet scheve verhoudingen.
Daarom schrok ik toen ik die auto zag aangezien zij van alle mensen die ik ken de meest voor de hand liggende slachtoffers waren. Ik vind het verschrikkelijk maar het verbaast me niks
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Mijn gedachten precies.Cleva schreef:Ik niet. Ik vind dat je je als baas dan echt veel te belangrijk aan het maken bent. De kans dat je hond nog goed terecht komt is best groot. Groter dan wanneer je ze mee onder de trein trekt in ieder geval.Nicoline schreef:triest allemaal zegmaar kan me ergens ver weg wel voorstellen dat diegene zijn/haar hond misschien niet alleen had willen achterlaten.
Maar goed, ik verwacht geen gezond denkwerk van iemand die suïcidaal is dus ik vind er verder ook niets van.