's ochtend brokken en 's avonds vlees of
een hele week alleen maar brokken en dan een hele week alleen maar vlees???
(en nee! geen antwoorden als, alleen maar vlees en nooit brokken

Moderator: moderatorteam
waar je zelf blij mee bentMarja schreef:Wat vinden jullie?
(en nee! geen antwoorden als, alleen maar vlees en nooit brokken)
Grapjurkqyan schreef:Marja schreef:Wat vinden jullie?
en kan het toch niet latenalleen maar vlees nooit brokken
jij quote niet eerlijkMarja schreef:qyan schreef:GrapjurkMarja schreef:Wat vinden jullie?
en kan het toch niet latenalleen maar vlees nooit brokken
![]()
Het maakt dus niet veel uit als ik jullie zo lees.
Mijn gedachte hier achter was, ik lees steeds dat vlees en brok niet op de zelfde dag mag of dat er in ieder geval 8 uur tussen moet zitten.
Nou eten ze hier 3 keer per dag dus die 8 uur trek ik nooit.
Waarom moet je nou zo omzichtig te werk gaan met verandering van merken brokken (wat ik niet doe trouwens) en kan vlees en brok wel lekker door elkaar???????
Nou ik ben heel benieuwd hoe ze erop reageren, mijn reu reageerde er perfect op, en die was ook altijd aan de dunne...Marja schreef:Ik kan ook absoluut niet quoten!!
Nou wees gerust, ze krijgen hier sinds drie dagen alleen nog maar vlees en geen enkel brokkie meer. en voorlopig wil ik dat even volhouden!
Ik wil het nu wel eens met eigen ogen zien, of het dan beter met ze zal gaan.
Zara is altijd en eeuwig aan de dunne en Stapper stinkt zo vreselijk dat het niet leuk meer is. (lich. is hij knoertgezond)
Dit wordt dus de ultieme test voor mijn honden (en voor mij)
Marja schreef:Ik kan ook absoluut niet quoten!!
Nou wees gerust, ze krijgen hier sinds drie dagen alleen nog maar vlees en geen enkel brokkie meer. en voorlopig wil ik dat even volhouden!
Ik wil het nu wel eens met eigen ogen zien, of het dan beter met ze zal gaan.
Zara is altijd en eeuwig aan de dunne en Stapper stinkt zo vreselijk dat het niet leuk meer is. (lich. is hij knoertgezond)
Dit wordt dus de ultieme test voor mijn honden (en voor mij)
Als je geen botten wilt geven zijn de rawhides van FF in mijn ogen nog de beste oplossing om lekker te kluiven en eventueel de tandplak te verwijderen.Marja schreef:Zelf vind ik Rodi het fijnst omdat dat gewoon schone zonder bloed burgers zijn!
Maar vandaag was er geen Rodi meer in de super dus heb ik nu voor een dag of drie smuldier gekocht.
Iets anders is hier in de buurt niet te krijgen helaas. Vroeger heb ik in een dorp verderop een tijdje Enerquiek of zo iets gehaald, maar er zaten steeds beschimmelde burgers tussen![]()
En ze vinden het allemaal even lekker.
Maar.........ik blijf het eng vinden hoor om helemaal geen brokken te geven, ben toch bang dat ze tekorten gaan krijgen van het een of ander. En tandplak he! ze krijgen hier absoluut geen botten want daar gaan ze enorm van kotsen. Heb het al vaak geprobeerd maar begin er nu echt niet meer aan.
Hoi Marja,Marja schreef:Zelf vind ik Rodi het fijnst omdat dat gewoon schone zonder bloed burgers zijn!
Maar vandaag was er geen Rodi meer in de super dus heb ik nu voor een dag of drie smuldier gekocht.
Iets anders is hier in de buurt niet te krijgen helaas. Vroeger heb ik in een dorp verderop een tijdje Enerquiek of zo iets gehaald, maar er zaten steeds beschimmelde burgers tussen![]()
Maar.........ik blijf het eng vinden hoor om helemaal geen brokken te geven, ben toch bang dat ze tekorten gaan krijgen van het een of ander. En tandplak he! ze krijgen hier absoluut geen botten want daar gaan ze enorm van kotsen. Heb het al vaak geprobeerd maar begin er nu echt niet meer aan.
hoi marja,Marja schreef:Zelf vind ik Rodi het fijnst omdat dat gewoon schone zonder bloed burgers zijn!
Maar dan koop je het ook wel erg duur! Prijzen liggen iha (afhankelijk van hoeveel je afneemt) zo rond de 2,50 euro per kilo, als ik jou goed volg betaal je 4 euro per kilo?Marja schreef:Duck was voorheen wel te krijgen maar er is hier te weinig afname dus zijn ze er mee gestopt.
Dan is er nog AHV, zeg ik het goed?, maar dat vind ik zelf te smerigzeker 's ochtend op mijn nuchtere maag.
Zara wil trouwens absoluut geen smuldier, dus ook maar weer Rodi ingeslagen vandaag. Ik neem idd de complete versie en soms een pens er tussendoor.
Verse pens wil ze trouwens ook niet. Stapper eet ALLES.
Het is trouwens wel een dure toestand hoor. Met duck ben ik per dag voor twee honden 12 euro kwijt!!
Ze moeten allebei 15 schijven per dag, ik doe 12 per dag. ze hebben wel wat reserve![]()
Dan zijn brokken echt wel een stuk goedkoper!
Ah, ik dacht alMarja schreef:Sorry!!! nog even nagerekend. tussen de 7 en 8 euro per dag.
Ook nog fors, of niet?
15 schijven per dag 8O pff, dat is veel.Marja schreef:Duck was voorheen wel te krijgen maar er is hier te weinig afname dus zijn ze er mee gestopt.
Dan is er nog AHV, zeg ik het goed?, maar dat vind ik zelf te smerigzeker 's ochtend op mijn nuchtere maag.
Zara wil trouwens absoluut geen smuldier, dus ook maar weer Rodi ingeslagen vandaag. Ik neem idd de complete versie en soms een pens er tussendoor.
Verse pens wil ze trouwens ook niet. Stapper eet ALLES.
Het is trouwens wel een dure toestand hoor. Met duck ben ik per dag voor twee honden 12 euro kwijt!!
Ze moeten allebei 15 schijven per dag, ik doe 12 per dag. ze hebben wel wat reserve![]()
Dan zijn brokken echt wel een stuk goedkoper!