In opleiding politie Rotterdam
te volgen via facebook
https://www.facebook.com/EenheidRotterdam/
Samen met zijn vader Xantho gefokt door Wim van Gelder . Bloedlijn o.a Berry 2/ Kuno Roosen

Moderator: moderatorteam
Het is ook nog een piep jonge hond en de video's zijn moment opnames. Ik heb hem nu enkele keren IRL gezien en het is gewoon een heerlijke jonge hond die nog lang niet volwassen is.Rocco schreef:Heb hem nu een tijdje gevolgd op FB
Moet nog zien of die het redt vind hem in sommige situaties niet echt overtuigend overkomen dit kan te maken hebben met teveel druk van de geleider mag van mij wel wat rustiger aan doen( is immers nog een zeer jonge hond), of genetisch niet sterke zenuwen wat afwachtend en niet zeker in elke nieuwe situatie.( onzeker in lichaamstaal van de hond)
Nou zijn het allemaal maar video opnames en is er ook nog veel weg geknipt ik zou hem wel eens in het echt willen zien om een betere indruk te krijgen.
die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.crutz schreef:Het is ook nog een piep jonge hond en de video's zijn moment opnames. Ik heb hem nu enkele keren IRL gezien en het is gewoon een heerlijke jonge hond die nog lang niet volwassen is.Rocco schreef:Heb hem nu een tijdje gevolgd op FB
Moet nog zien of die het redt vind hem in sommige situaties niet echt overtuigend overkomen dit kan te maken hebben met teveel druk van de geleider mag van mij wel wat rustiger aan doen( is immers nog een zeer jonge hond), of genetisch niet sterke zenuwen wat afwachtend en niet zeker in elke nieuwe situatie.( onzeker in lichaamstaal van de hond)
Nou zijn het allemaal maar video opnames en is er ook nog veel weg geknipt ik zou hem wel eens in het echt willen zien om een betere indruk te krijgen.
Vergeet niet dat hij al aan zaken blootgesteld wordt waar de meeste pas op ruim 2 jaar (en dan zijn ze ineens 1 jaar) mee in aanraking komen
De geleider heeft ook niet alle mogelijkheden gehad heEefje83 schreef: die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.
jawel er zijn ook al filmpjes van geplaatst maar zoals hij op laatste filmpje reageerde was ie nog best onder de indruk(wat niet persee slecht is, ben ik ook van die joekels hoorcrutz schreef:De geleider heeft ook niet alle mogelijkheden gehad heEefje83 schreef: die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.hij liep niet voor niks in het begin op krukken, dat was niet voor een gekneusd teentje. Denk dat daardoor ook niet alles direct gedaan is. En ik weet zeker (was ik ook een keer bij) dat paarden al eerder gezien zijn. Enkel niet in deze setting maar op de achtergrond aanwezig op dezelfde locatie.
Spijtig dat (dankzij de enorme media aandacht of sowieso) de teef binnen een jaar alweer gedekt is.Rocco schreef:Dus als je nog een broertje of zusje zoekt van Bumper ..........
Ik zou ze zeker niet zomaar aan ieder gezin verkopen gaat vaak mis vooral met mensen zonder ervaring !!
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... =lr&pos=27
Precies jammer maar je weet wie er achter de kennel zit die gaat voor het geld..........crutz schreef:Spijtig dat (dankzij de enorme media aandacht of sowieso) de teef binnen een jaar alweer gedekt is.Rocco schreef:Dus als je nog een broertje of zusje zoekt van Bumper ..........
Ik zou ze zeker niet zomaar aan ieder gezin verkopen gaat vaak mis vooral met mensen zonder ervaring !!
Ze zullen wel als warme broodjes gaan, maar of het de juiste adressen worden
Betere reclame kun je niet hebben.....crutz schreef:Spijtig dat (dankzij de enorme media aandacht of sowieso) de teef binnen een jaar alweer gedekt is.Rocco schreef:Dus als je nog een broertje of zusje zoekt van Bumper ..........
Ze zullen wel als warme broodjes gaan,