Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leuk om te volgen pup bumper

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Leuk om te volgen pup bumper

Ongelezen bericht door Rocco »

Pup Bumper

In opleiding politie Rotterdam

te volgen via facebook

https://www.facebook.com/EenheidRotterdam/

Samen met zijn vader Xantho gefokt door Wim van Gelder . Bloedlijn o.a Berry 2/ Kuno Roosen

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rocco op 26 jun 2017 23:18, 3 keer totaal gewijzigd.
63673J

Re: Leuk om te volgen pup bumper

Ongelezen bericht door 63673J »

Hoe dat kijkt! :lol1:
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

:LOL: Kijk dat koppie!
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ahhh wat een geweldig koppie :I: :I:
paps is overigens ook niet de lelijkste zeg :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Ongelezen bericht door tobi__ »

Zag hem idd al op FB voorbij komen. Heerlijk ding.
_Esmee
Rocco
Zeer actief

Idd zeer leuke pup om te zien.

Over aandacht niet te klagen zo te zien hahha

http://www.metronieuws.nl/nieuws/rotter ... oor-succes
Donkere Dame
Actief

Ongelezen bericht door Donkere Dame »

zag m verleden x ook al langs komen in de krant ja :J:
Volgt Bumper via twittert
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

ik volg hem via fb en twitter, dat volgfilmpje waar ze mee begonnen was echt te schattig en wat een knappe pup! Ook zijn vader mag er best wezen.
Rocco
Zeer actief

Heb hem nu een tijdje gevolgd op FB

Moet nog zien of die het redt vind hem in sommige situaties niet echt overtuigend overkomen dit kan te maken hebben met teveel druk van de geleider mag van mij wel wat rustiger aan doen( is immers nog een zeer jonge hond), of genetisch niet sterke zenuwen wat afwachtend en niet zeker in elke nieuwe situatie.( onzeker in lichaamstaal van de hond)

Nou zijn het allemaal maar video opnames en is er ook nog veel weg geknipt ik zou hem wel eens in het echt willen zien om een betere indruk te krijgen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Rocco schreef:Heb hem nu een tijdje gevolgd op FB

Moet nog zien of die het redt vind hem in sommige situaties niet echt overtuigend overkomen dit kan te maken hebben met teveel druk van de geleider mag van mij wel wat rustiger aan doen( is immers nog een zeer jonge hond), of genetisch niet sterke zenuwen wat afwachtend en niet zeker in elke nieuwe situatie.( onzeker in lichaamstaal van de hond)

Nou zijn het allemaal maar video opnames en is er ook nog veel weg geknipt ik zou hem wel eens in het echt willen zien om een betere indruk te krijgen.
Het is ook nog een piep jonge hond en de video's zijn moment opnames. Ik heb hem nu enkele keren IRL gezien en het is gewoon een heerlijke jonge hond die nog lang niet volwassen is.
Vergeet niet dat hij al aan zaken blootgesteld wordt waar de meeste pas op ruim 2 jaar (en dan zijn ze ineens 1 jaar ;) ) mee in aanraking komen ;)
Eefje83
Zeer actief

crutz schreef:
Rocco schreef:Heb hem nu een tijdje gevolgd op FB

Het is ook nog een piep jonge hond en de video's zijn moment opnames. Ik heb hem nu enkele keren IRL gezien en het is gewoon een heerlijke jonge hond die nog lang niet volwassen is.
Vergeet niet dat hij al aan zaken blootgesteld wordt waar de meeste pas op ruim 2 jaar (en dan zijn ze ineens 1 jaar ;) ) mee in aanraking komen ;)
die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Eefje83 schreef: die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.
De geleider heeft ook niet alle mogelijkheden gehad he ;) hij liep niet voor niks in het begin op krukken, dat was niet voor een gekneusd teentje. Denk dat daardoor ook niet alles direct gedaan is. En ik weet zeker (was ik ook een keer bij) dat paarden al eerder gezien zijn. Enkel niet in deze setting maar op de achtergrond aanwezig op dezelfde locatie.
Eefje83
Zeer actief

crutz schreef:
Eefje83 schreef: die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.
De geleider heeft ook niet alle mogelijkheden gehad he ;) hij liep niet voor niks in het begin op krukken, dat was niet voor een gekneusd teentje. Denk dat daardoor ook niet alles direct gedaan is. En ik weet zeker (was ik ook een keer bij) dat paarden al eerder gezien zijn. Enkel niet in deze setting maar op de achtergrond aanwezig op dezelfde locatie.
jawel er zijn ook al filmpjes van geplaatst maar zoals hij op laatste filmpje reageerde was ie nog best onder de indruk(wat niet persee slecht is, ben ik ook van die joekels hoor :mrgreen: )
Maar als ik dan mijn honden bekijk die er alleen maar mee geconfronteerd worden op de weg en niet op locatie waar altijd paarden zijn, die zijn er rustiger onder.Ook toen ze pup waren.
En is geen waardeoordeel over de hond, het valt me gewoon op.
Hij moet veel, en als zijn baas niet kon deed een ander het dus lijkt me niet dat het allemaal daaraan gelegen heeft.
Ik ga ook niet met mijn hond te water. Ik gooi er gewoon iets in wat ie graag wil hebben en dan gaat ie het halen, of niet :LOL:
Maar goed, mijn honden en mijn opvoeding heeft verder helemaal niets met een politiehond te maken natuurlijk. En vanzelfsprekend zit daar verschil in.
Maar ik persoonlijk had meer en eerder gebruik gemaakt van de locatie ,daar zijn paarden en is water.
Rocco
Zeer actief

die hond gaat in sommige dingen in sneltreinvaart maar met andere dingen zoals zwemmen en paarden zijn ze dan weer rijkelijk laat vind ik eigenlijk. Lijkt me dat je dat juist zo snel mogelijk gaat aanwennen.[/quote]

Idd gaat in sommige dingen te snel willen, ik ben niet zo,n fan van de geleider eerlijk gezegd
met zijn handelingen alsmaar snoepje brokje methode waar het niet steeds nodig is. Waarom belasting bij trap lopen op die leeftijd bv, en risico,s nemen op hoogtes waar een breuk snel gemaakt is?

Ook ben ik niet zo van de videos, maar wat ik zie ben ik nog niet onder indruk ,toen die 10 weken was had ik er meer vertrouwen in....eerlijk gezegd we zullen zien..........

Ik zou er voor kiezen om hondje minder in spotlights te zetten en wat kalmer aan doen, rust slapen is ook heel belangrijk op deze leeftijd en wie weet wat er allemaal afspeelt wat we niet zien.....ik vind hem duidelijk veranderen in zijn gedrag naar onzekerheid toe.

Laat de hond vooral geestelijk en mentaal groeien en pas daar een verstandig je training op aan
en niet voor al de facebook likes waar de hond zelf niks aan heeft
Rocco
Zeer actief

Dus als je nog een broertje of zusje zoekt van Bumper ..........

(Ik zou ze zeker niet zomaar aan ieder gezin verkopen gaat vaak mis vooral met mensen zonder ervaring et dit type honden !!)

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... =lr&pos=27
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Rocco schreef:Dus als je nog een broertje of zusje zoekt van Bumper ..........

Ik zou ze zeker niet zomaar aan ieder gezin verkopen gaat vaak mis vooral met mensen zonder ervaring !!

Spijtig dat (dankzij de enorme media aandacht of sowieso) de teef binnen een jaar alweer gedekt is.
Ze zullen wel als warme broodjes gaan, maar of het de juiste adressen worden ;)
Rocco
Zeer actief

crutz schreef:

Ik zou ze zeker niet zomaar aan ieder gezin verkopen gaat vaak mis vooral met mensen zonder ervaring !!

Spijtig dat (dankzij de enorme media aandacht of sowieso) de teef binnen een jaar alweer gedekt is.
Ze zullen wel als warme broodjes gaan, maar of het de juiste adressen worden ;)
Precies jammer maar je weet wie er achter de kennel zit die gaat voor het geld.......... :tong:

Kon er pas geleden nog 1 kopen van zijn zelfde nest als Bumper voor 800 € na de media aandacht

Vind die Xantho overigens wel een leuke hond
Cairo_
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cairo_ »

crutz schreef:

Ze zullen wel als warme broodjes gaan,
Betere reclame kun je niet hebben.....
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”