ik word hier dus echt niet goed van....lees hetzelf nog eens over...Arrianne schreef: Slapen op de slaap kamer..Gimli komt in elk geval pertinent niet OP bed.. ze heeft wel een aantal nachten beneden geslapen..enkel het verschil met beneden en boven slapen is..dat ze boven tot 6:30 aan 1 ruk slaapt.. om half zeven zet ik haar op ons dak terras..waar ze vervolgens poept en plast.. (ze plast en poept al zeker twee weken niet meer op onze slaap kamer.. ze blijft dan keurig nog een half uurtje op haar kleedje liggen..dan ga ik douchen en aankleden om haar vervolgens rond acht uur gewoon uit te laten..slaapt ze beneden..(in bench).. wordt ze om 3 uur half 4 wakker..blaft piept .. Ik eruit..aankleden..gauw met hond naar buiten.. poepte ze ook wel.. (plassen had ze meestal al in de bench gedaan..).. enkel als ik haar vervolgens weer terug zette in de bench.. bleef ze zeker nog een uur mopperen.. met dat gevolg dat ik er na een week niet meer uitzag van het slaap gebrek..Ik heb dus gezegd..tot ze zinderlijk is..gewoon maar op de slaap kamer slapen..en dan gaat ze echt naar beneden... of...is dat te laat..????
gr, Arrianne
Omdat jij er niet uitzag, moet je hond zich maar aanpassen, omdat je anders slaapgebrek hebt...als je hond dus plast in een bench(waar ik al helemaal geen voorstander van ben) ben je dus te laat.....dus gewoon iets eerder eruit

Als je een pup aanschaft, weet je dat er een hoop bij komt kijken, en 1 ding daarvan is je nachtrust...tja, als je graag uitgeslapen wakker wilt worden, had je geen hond moeten nemen...
Ik zie er liever niet uit, en een hond hebben die niet op hoeft te houden wanneer het mij uitkomt, dan lekker een half uurtje extra te pakken, maar dat mijn hond een half uur langer heeft moeten ophouden... t is maar wat je prefereert