Om te jankenElmo/maureen schreef:Oh die pekinees

Moderator: moderatorteam
Ik wilde het net typenMachie schreef:Om te jankenElmo/maureen schreef:Oh die pekinees
Op het italiaans windhondje naLongFields schreef:Deze keurmeester houdt duidelijk van hondjes met lang haar. Of een plofvacht. Ah, ook nog een hondje met kort haar.
Gebeurd gewoon hoor...~Suzanne~ schreef:In NL mag het toch ook niet, die strakke lijntjes? Zou voor mij overal verboden mogen worden hoor.
Die Pekinees wil volgens mij echt niet
Suzanne
KLIK HIER EENS OPLizzie. schreef:meer mensen last dat ze niet op de site van crufts kunnen kijken, krijg een melding van error 503?
dankjewel, maar gaat mij om het hele programma van deze dag en die zie je alleen op de site zelf.teckeltoos schreef:KLIK HIER EENS OPLizzie. schreef:meer mensen last dat ze niet op de site van crufts kunnen kijken, krijg een melding van error 503?
Je ziet niet de individuele keuringen helaas. Alleen de groeps-eindkeuringen.tobi__ schreef:Weten jullie waar ik kan vinden wanneer de corgi's zijn? Tobi zijn vader doet mee, lijkt me leuk om te zien!
Dit keer zaten er in het optreden een paar foutjes.fenneke schreef:
geweldig reanimerende laekense? herder
Volgens mij als de hond voor hem op de terugweg over de laatste horde is/komt. Maar ik weet niet of dat is als de hond "midden-in-de-lucht" is of geland na die sprong of de aanzet gegegeven heeft. En daar gaat dan ook het verschil inzitten met de andere ploeg.Leonie. schreef:Ik zit flyball te kijken en vraag me echt af wanneer de volgende hond mag starten. Het lijkt steeds zo ongelijk te gaan?
Die witte dingen die links en rechts voor de eerste horde staan meten de start/finish van een hond en de tijd.~Suzanne~ schreef:Volgens mij als de hond voor hem op de terugweg over de laatste horde is/komt. Maar ik weet niet of dat is als de hond "midden-in-de-lucht" is of geland na die sprong of de aanzet gegegeven heeft. En daar gaat dan ook het verschil inzitten met de andere ploeg.Leonie. schreef:Ik zit flyball te kijken en vraag me echt af wanneer de volgende hond mag starten. Het lijkt steeds zo ongelijk te gaan?
Suzanne
De Beardie zit standaard bij de selectie, zal nu niet anders zijn.Judith schreef:Ik hebb niets met de Beardie, maar deze vind ik best leuk
Ook leuk dat hij uit Nederland komt
Viel me ook op inderdaad!~Suzanne~ schreef:whut? Die Duitse Herder is een factor 100 beter dan die van vorig jaar. Normaal neergezet, kan lopen. Ik weet nog niet of "we er zijn"maar dit is echt een vooruitgang.
Moge de collie of sheltie winnen
Suzanne