Ze waren er wel maar ze zijn niet gezienNanna schreef:Niks nieuws onder de zon, alleen weer een vechthondbaas die is opgevroten door zijn eigen nannydog![]()
bron
Maar was er nou wel of geen cameraploeg bij?

Moderator: moderatorteam
Ze waren er wel maar ze zijn niet gezienNanna schreef:Niks nieuws onder de zon, alleen weer een vechthondbaas die is opgevroten door zijn eigen nannydog![]()
bron
Echte liefde dusPemba schreef:Ze waren er wel maar ze zijn niet gezienNanna schreef:Niks nieuws onder de zon, alleen weer een vechthondbaas die is opgevroten door zijn eigen nannydog![]()
bron
Dan zou ik je ook een vernietigende klik geven als je alleen koffie voor jezelf haalt .mosquito1980 schreef:Wat gebeurd er in dat koppie van zo'n hond om z'n baas "op te vreten"![]()
Ik denk aan m'n eigen honden (over 40 jaar) gezellig naast je op de bank of op de grond, gezellig wandelen, ze krijgen hun nnatje en hun droogje, waarom zouden ze mij wat aan willen doen?
Als Vusi naast me op de bank ligt met haar kop op m'n schoot, krijg ik hooguit een vernietigende blik en een diepe zucht als ik opsta om koffie te halen...(koffie voor mezelf dus, niet voor Vusi)
Take 1 ...... CUT ..... Take 201 .... CUT ..... dat zijn een heulebult baasiesNanna schreef:Dat hangt er wellicht van af of de opnames geslaagd zijn. Wie weet moet het overStormenRoxy schreef:Dat ze nu ook nog moeten gaan besluiten of hij wel of niet ingeslapen wordt. Lijkt mij duidelijk toch?
Rocco schreef:Toch apart gedrag , ik volg de serie pitbulls en parolees nou een tijdje en daaar zie je nooit een hond die agressie naar mensen vertoont, maar het omgekeerde super sociaal naar mensen en wat die allemaal mee gemaakt hebben sommigen zijn gewoon als schietschijf gebruikt en misbruikt mishandelt en toch daar zitten zo,n 400 honden staff/pitts/bulls noem maar op.Of ze knippen het eruit natuurlijk.
Oh lief-tycho schreef:Rocco schreef:Toch apart gedrag , ik volg de serie pitbulls en parolees nou een tijdje en daaar zie je nooit een hond die agressie naar mensen vertoont, maar het omgekeerde super sociaal naar mensen en wat die allemaal mee gemaakt hebben sommigen zijn gewoon als schietschijf gebruikt en misbruikt mishandelt en toch daar zitten zo,n 400 honden staff/pitts/bulls noem maar op.Of ze knippen het eruit natuurlijk.
Moet je deze reünie nog even kijken. Ze kunnen echt wel een probleem hebben met mensen maar dan opeens ontstaat er dit..
Ik kijk die serie best vaak met Izzy in de hoop dat ze ervan leert dat mensen best tof zijn. Ik heb echt de enige Stafford die niet loei-enthousiast wordt van -vreemde- mensen (tenzij het oude vrouwtjes zijnRocco schreef:Toch apart gedrag , ik volg de serie pitbulls en parolees nou een tijdje en daaar zie je nooit een hond die agressie naar mensen vertoont, maar het omgekeerde super sociaal naar mensen en wat die allemaal mee gemaakt hebben sommigen zijn gewoon als schietschijf gebruikt en misbruikt mishandelt en toch daar zitten zo,n 400 honden staff/pitts/bulls noem maar op.Of ze knippen het eruit natuurlijk.