Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cameracrew?

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Cameracrew?

Ongelezen bericht door Pemba »

Nanna schreef:Niks nieuws onder de zon, alleen weer een vechthondbaas die is opgevroten door zijn eigen nannydog :engel:
bron

Maar was er nou wel of geen cameraploeg bij? :denken:
Ze waren er wel maar ze zijn niet gezien :mrgreen:
Afbeelding
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Wat gebeurd er in dat koppie van zo'n hond om z'n baas "op te vreten" :denken:

Ik denk aan m'n eigen honden (over 40 jaar) gezellig naast je op de bank of op de grond, gezellig wandelen, ze krijgen hun nnatje en hun droogje, waarom zouden ze mij wat aan willen doen?
Als Vusi naast me op de bank ligt met haar kop op m'n schoot, krijg ik hooguit een vernietigende blik en een diepe zucht als ik opsta om koffie te halen... :wink: (koffie voor mezelf dus, niet voor Vusi)
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Pemba schreef:
Nanna schreef:Niks nieuws onder de zon, alleen weer een vechthondbaas die is opgevroten door zijn eigen nannydog :engel:
bron

Maar was er nou wel of geen cameraploeg bij? :denken:
Ze waren er wel maar ze zijn niet gezien :mrgreen:
Echte liefde dus :I: de hond had alleen maar oog voor zijn baasje. :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

mosquito1980 schreef:Wat gebeurd er in dat koppie van zo'n hond om z'n baas "op te vreten" :denken:

Ik denk aan m'n eigen honden (over 40 jaar) gezellig naast je op de bank of op de grond, gezellig wandelen, ze krijgen hun nnatje en hun droogje, waarom zouden ze mij wat aan willen doen?
Als Vusi naast me op de bank ligt met haar kop op m'n schoot, krijg ik hooguit een vernietigende blik en een diepe zucht als ik opsta om koffie te halen... :wink: (koffie voor mezelf dus, niet voor Vusi)
Dan zou ik je ook een vernietigende klik geven als je alleen koffie voor jezelf haalt . :pffff:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Dat ze nu ook nog moeten gaan besluiten of hij wel of niet ingeslapen wordt. Lijkt mij duidelijk toch?
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Nanna schreef:
StormenRoxy schreef:Dat ze nu ook nog moeten gaan besluiten of hij wel of niet ingeslapen wordt. Lijkt mij duidelijk toch?
Dat hangt er wellicht van af of de opnames geslaagd zijn. Wie weet moet het over ;-)
Take 1 ...... CUT ..... Take 201 .... CUT ..... dat zijn een heulebult baasies :O:
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Wat een vreselijk vreemd artikel. Het bestaat vrijwel louter uit warrige quotes van buurtbewoners :LOL:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Ieder nadeel heb z'n voordeel. Dit baasje kan geen klapkaak meer kopen. In het belang van de volksgezondheid is dat mooi meegenomen.
Ik zit er niet mee want de risico's zijn bekend, dat weet je van tevoren dat als je een killerdog aanschaft.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-tycho
Zeer actief

Ongelezen bericht door -tycho »

BBC beschikt dus over nieuw materiaal voor ´Faces Of Death´. Ik hoef het niet te zien in ieder geval .
Rocco
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rocco »

Toch apart gedrag , ik volg de serie pitbulls en parolees nou een tijdje en daaar zie je nooit een hond die agressie naar mensen vertoont, maar het omgekeerde super sociaal naar mensen en wat die allemaal mee gemaakt hebben sommigen zijn gewoon als schietschijf gebruikt en misbruikt mishandelt en toch daar zitten zo,n 400 honden staff/pitts/bulls noem maar op.Of ze knippen het eruit natuurlijk.
-tycho
Zeer actief

Ongelezen bericht door -tycho »

Rocco schreef:Toch apart gedrag , ik volg de serie pitbulls en parolees nou een tijdje en daaar zie je nooit een hond die agressie naar mensen vertoont, maar het omgekeerde super sociaal naar mensen en wat die allemaal mee gemaakt hebben sommigen zijn gewoon als schietschijf gebruikt en misbruikt mishandelt en toch daar zitten zo,n 400 honden staff/pitts/bulls noem maar op.Of ze knippen het eruit natuurlijk.

Moet je deze reünie nog even kijken. Ze kunnen echt wel een probleem hebben met mensen maar dan opeens ontstaat er dit..

Hakkene
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hakkene »

-tycho schreef:
Rocco schreef:Toch apart gedrag , ik volg de serie pitbulls en parolees nou een tijdje en daaar zie je nooit een hond die agressie naar mensen vertoont, maar het omgekeerde super sociaal naar mensen en wat die allemaal mee gemaakt hebben sommigen zijn gewoon als schietschijf gebruikt en misbruikt mishandelt en toch daar zitten zo,n 400 honden staff/pitts/bulls noem maar op.Of ze knippen het eruit natuurlijk.

Moet je deze reünie nog even kijken. Ze kunnen echt wel een probleem hebben met mensen maar dan opeens ontstaat er dit..

Oh lief :)
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik kijk die serie best vaak met Izzy in de hoop dat ze ervan leert dat mensen best tof zijn. Ik heb echt de enige Stafford die niet loei-enthousiast wordt van -vreemde- mensen (tenzij het oude vrouwtjes zijn :lol1: ). De meeste mensen worden vierkant genegeerd - op een paar uitverkorenen na.

Hoe dan ook, ik heb er ook geen beeld bij hoe je hond je ineens aan kan vallen. Zelfs bij heftige pijn krijgt Izzy het niet in haar kop, ze zal hooguit wegrennen.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”