Ik ben wat dat betreft een echte teven liefhebber.
Gr Sharon.

Moderator: moderatorteam
Zowel het piezen op een andere hond als rijden op een andere hond is dominant gedrag. Ik ben wel met je eens dat het knap irritant kan zijn als je pup steeds bereden wordt. Honden corrigeren dominant gedrag van andere honden vaak door zelf dominant gedrag te gaan vertonen..corrigeren middels een grom of een grauw is meestal de tweede optie.Zóya schreef:Hoi,
Ik weet het,maar hoort dat zo op puppies???? Meestal spelen de reuen gewoon met onze pup,maar dan worden ze op eens een beetje jewwetwel en dan begint het hobbelpaardje te dansen. Het wordt op den duur irritant,en het kan wel hondentaal zijn dat weet ik,maar hoe kan een volwaasen hond nou zoiets doen,als onze pup dominanmt is (en dat is ze soms ook) dan kan ze toch ook gewoon gecorigeerd worden? Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd? mischien heb ik het ook wel verkeerd gebracht?????? En dat piesen dan? Hoort dat ook bij hondentaal?
Gr Sharon.
Eline* schreef:Zowel het piezen op een andere hond als rijden op een andere hond is dominant gedrag. Ik ben wel met je eens dat het knap irritant kan zijn als je pup steeds bereden wordt. Honden corrigeren dominant gedrag van andere honden vaak door zelf dominant gedrag te gaan vertonen..corrigeren middels een grom of een grauw is meestal de tweede optie.Zóya schreef:Hoi,
Ik weet het,maar hoort dat zo op puppies???? Meestal spelen de reuen gewoon met onze pup,maar dan worden ze op eens een beetje jewwetwel en dan begint het hobbelpaardje te dansen. Het wordt op den duur irritant,en het kan wel hondentaal zijn dat weet ik,maar hoe kan een volwaasen hond nou zoiets doen,als onze pup dominanmt is (en dat is ze soms ook) dan kan ze toch ook gewoon gecorigeerd worden? Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd? mischien heb ik het ook wel verkeerd gebracht?????? En dat piesen dan? Hoort dat ook bij hondentaal?
Gr Sharon.
Ik zou zelf vragen of de eigenaar van de reu zijn hond eraf wil halen als de hond echt blijft rijden. Even een grote puppenbek snoeren is okee, maar het moet niet doorgaan.
Maak jij je borst maar nat dan! Arme Milan!Ragverp schreef:Ik heb het hier precies andersom ... Beertje humpt wat af op mialn die op zijn beurt niet goed weet wat hij er mee aan moet
8OInge O schreef:'t is eigenlijk heel simpel te onderscheiden: schachten ze uit bij het rijden: geil!
anders is het gewoon machogedrag.
Wat ben jij een preuts typje zeg!Zóya schreef:hahahaha,nee dat heb ik bij deze reu niet gezien,maar er wonen wel wat reuen in de buurt die hun lippenstiftje er al uit hebben als je ze aait of of hij zit. Heel raar.Ja je ziet wel vaker dat reuen dat doen,ook als ze zich wassen of als je ze op hun buik wilt aaien dat je meteen al hun fluitje zit te aaien als het ware,dat vind ik toch de grootste nadelen van reuen,verder vind ik reuen even lief als teven.
Ik heb een reu ja , maar los daarvan zie ik niet wat een piemel anders is dan een hondenpoot of iemands hand.Zóya schreef:Ja dat ben ik zeker eline!!!!Voor mijn gevoel hou ik daar niet van,maar verder vind ik reuen lief en soms nog liever dan teven (maar dat geldt niet voor allemaal,want er zitten een paar bij......) Ik aai graag op buikjes,maar bij de reu zit je gewoon vlak bij z'n fluit.......JA IK WEET HET IK BEN PREUTSIG!!!!! Jij hebt zeker zelf reuen he
jij bent dat dus wel gewend
(vat dit niet verkeerd op)
Gr sharon.
Oo, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het alleen grappig dat je "er" niet van houdt. Dat is alles!Zóya schreef:Dat weet ik wel,maar zo heeft ieder weer zijn mening hieroiver he. Dus laten we hier geen lange discussie van maken,ik weet wel dat het een lichaams deel is,maar wij houden er gewoon niet van,en zo heb je ook mensen die weer niet van teven houden omdat ze loopsheden vies vinden b.v. Ik heb ook al in vele berichtjes gezegt dat ik géén hekel heb aan reuen. Maar dat heb je vast al wel gelezen.
Gr sharon.