Crescent schreef:Had 'ie beter bij de soepbus in Kaapstad kunnen aankloppen. Of bij een uitzendbureau. Of gewoon, zoals waarschijnlijk elke dag, gek wordend van de honger, op een houtje kauwen

Jij weet helemaal niets over deze man , wie zegt nu dat hij niet al rovend en stelend zijn kostje bij elkaar scharrelde en wie zegt dat als hij iemand thuis had aangetroffen (klaarblijkelijk deed hij niet aan vooronderzoek) hij die persoon zonder scrupules niet had verwond of gedood?
Hij was een inbreker en nee die verdienen niet de doodstraf maar door ongeoorloofd iemands huis te betreden verlies je wel wat rechten.
Als ik een inbreker zou aantreffen zou ik niet weten wat ik zou doen maar het vervelende is dat je ook niet weet wat die persoon gaat doen of bij zich heeft.
Om daar geen risico in te lopen gaan mensen wellicht verder dan ze anders zouden doen.
Het is vreselijk afgelopen met deze man maar daar heeft hij wel zelf een aandeel in gehad en de mensen die dit filmen en menen dat ze dit soort beelden (die ik overigens niet gekeken heb) moeten verspreiden sporen wat mij betreft ook niet.