https://youtu.be/MROQNJNktLw
Moderator: moderatorteam
Haha, erg soepel ging het niet inderdaad.KarinW schreef:Het was een rampenplan in jullie ring hihi.. hmzz dan valt dat toch erg op dat er iets niet goed is.
Volgende wedstrijd beter! Toch gefeliciteerd met je prijs!
En waarschijnlijk hielp het ook niet mee dat we bij de 'generale' training het parcours neergezet hebben die de hele binnenhal in beslag nam. Vergeleken met dat was het spel een postzegelEilfy schreef:Als het zelfs voor Jet te krap staat, dan staat het wel echt te krap. Fijn dat er dingen zijn die voor jullie wel goed gingen en die 10 punten... ach je zal ze maar tekort komen aan het eindeheb je die maar alvast binnen.
11 juni zijn wij er ook weer
Dankjewel! Ja, het VP was gaaf! Gewoon de beste!Eilfy schreef:Gefeliciteerd!! Jet liep erg mooi vandaag, op VP zelfs het beste van de hele novice (grote en kleine honden) dus dat is iets om trots op te zijn
Die 104 punten moeten volgens mij gewoon goed gaan komen, jullie lopen steeds constanter en pakken iedere wedstrijd puntjes mee. Dus ik zou als ik jou was 19 november alvast maar vrij plannen
Ik dacht dat je daar geen keus in had en dat je verplicht nu gepromoveerd bent? Of werkt het niet zo? Van Starters naar Novice toch wel?Nikki90 schreef:Afgelopen weekend hebben we 2 dagen een wedstrijd gelopen, en niet zonder resultaat!
We zijn gekwalificeerd voor het Nederlands Kampioenschap op 19 november!![]()
![]()
En we hebben de novice titel gekregen, dus we mogen promoveren naar de advanced klasse, maar dit doe ik nog even niet. Eerst maar concentreren op het NK en waarschijnlijk volgend seizoen naar de advanced.
Bij in totaal 5 Q's mag je promoveren naar de volgende klasse. Bij 9 Q's moet je promoveren. Wij hebben er nu 5 dus we kunnen nog even in de novice blijven en dan dit najaar en winter advanced gaan trainen. Advanced afstanden redt ze op training eigenlijk prima, nu nog de technische stukken op grotere afstand onder de knie krijgen. Van starters naar novice geldt het zelfde volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb onszelf vorig seizoen na 1 wedstrijd in de starters gepromoveerd naar novice omdat starters parcoursen veel te krap zijn voor Jet.~Suzanne~ schreef:Ik dacht dat je daar geen keus in had en dat je verplicht nu gepromoveerd bent? Of werkt het niet zo? Van Starters naar Novice toch wel?Nikki90 schreef:Afgelopen weekend hebben we 2 dagen een wedstrijd gelopen, en niet zonder resultaat!
We zijn gekwalificeerd voor het Nederlands Kampioenschap op 19 november!![]()
![]()
En we hebben de novice titel gekregen, dus we mogen promoveren naar de advanced klasse, maar dit doe ik nog even niet. Eerst maar concentreren op het NK en waarschijnlijk volgend seizoen naar de advanced.
Suzanne
KarinW schreef:Gefeliciteerd! En leuk jullie weer te hebben zien lopen! Was gezellig!
Eilfy schreef:Van starters naar novice mag je altijd promoveren maar het moet bij 9 Qs
Dankjewel!heimwee schreef:Wat tof! Gefeliciteerd!
Dankjewel!Plumeau schreef:Gefeliciteerd!!!
Hoeveel competitie heb je eigenlijk bij het NK? Volgens mij wordt er nog niet zoveel op hoog niveau gehooperd door de kleinere honden dus vind ik het een dubbele prestatie om daar te komen
Ahhh, een score lopen = prijzen pakkenNikki90 schreef:Dankjewel!Plumeau schreef:Gefeliciteerd!!!
Hoeveel competitie heb je eigenlijk bij het NK? Volgens mij wordt er nog niet zoveel op hoog niveau gehooperd door de kleinere honden dus vind ik het een dubbele prestatie om daar te komen
Tot nu toe is Jet het enige kleine hondje voor het NK, waarschijnlijk komt er nog eentje bij en dan houdt het wel op![]()
Ben benieuwd of ik volgend seizoen in de advanced groep 2 kan starten, voorlopig zijn wij de enige die door kunnen naar de volgende klasse. Weg competitie, haha!