Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over hysterische angsten en overdreven angsten van mensen naar elkaar. Je leest het hier. Een inbreker is meteen iemand die je wil vermoorden. Waarom zou hij? Een inbraak en een moord zijn twee heel verschillende zaken en hebben meestal niks met elkaar te maken. Dus een inbreker hoef je niet aan te pakken zoals je een psychopaat aanpakt. Gelukkig maakt ons rechtsysteem wel onderscheid.bouvierpoedel schreef:Omdat je het over hysterie en overdreven angsten hebt van mensen voor dit soort honden.laeken schreef:Alleen als ik mijn hondjes bij me heb. Is dat gek? Begrijp niet goed wat je punt is in deze?bouvierpoedel schreef:Je schijt zelf ook peulen als je een SPA tegen komt.laeken schreef:De hele hype van dit soort honden is gebaseerd op hysterie en overdreven angsten. Mensen zijn gewoon aan het verharden en doodsbang voor elkaar. Als je nu eens naar reëele cijfers kijkt en dan eens gaat bedenken hoe vaak er ingebroken wordt en hoe weinig mensen daarbij wat aangedaan wordt op het stelen van hun tv na? Ik sliep prima na de twee inbraken en ik ga echt niet mee in dit hysterische gedoe. Hoef dus geen groep pitbulls die mensen verscheurd om rustig te slapen. Tom is waaks genoeg om me wakker te maken. Bas stond te kwispelen naast de inbreker en ook daarna sliep ik prima.
Mensen zijn soms alleen als doodsbang voor buitenlanders. In Zuid Afrika is ineens elke dief iemand die je keel door gaat snijden....pffff