Ze is snel bang in nieuwe situaties, blaft tegen kruiwagens en brommers (ook als die gewoon ergens geparkeerd staan), blaft "agressief" tegen mensen etc etc.
Als ik met haar wandel loopt ze meestal los, als ik mensen zie loop ik de andere kant op of lijn haar even aan zonder dat ik daar veel zeg. De meeste mensen die hier rondlopen kennen haar al, zodra ze ons zien stoppen ze even totdat ik haar aangelijnd heb of verder ben gelopen. Als ze "ineens" verschijnen en Vusi toch tegen ze blaft blijven ze ook staan totdat ik haar bij me kan roepen. Na 2 jaar zijn ze er aan gewent maar ik zelf vind het stront vervelend
Het is veel erger geweest, ze ging echt compleet uit haar dak als ze mensen al op grote afstand zag, aan de riem was het nog erger.
Nu kijkt ze nog wel aan de riem maar loopt verder rustig met mij mee en blaft niet.
Ik kan vele pagina's vullen met wat ik wel en niet doe en heb gedaan en "theorieën" over de oorzaak
Mijn vraag is: wie kent er een goed artikel of website waar ik over onzekere honden kan lezen?
Zijn er hier mensen die mijn verhaal herkennen en misschien zelf zo'n hond hebben?