Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

reu kruipt op teefje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: reu kruipt op teefje

Ongelezen bericht door joline »

charley schreef:Mijn allerlaatste bericht hier op het form, ik vertrek hier want ik laat me niet zo behandelen. Voor de leden die mij wel serieus nemen bedankt voor al jullie adviezen en ik ga er WEER mee aan de gang.

Ik heb nog nooit een van mijn dieren met 1 vinger verkeerd aangeraakt, stem verheft, geschreeuwd of wat dan ook, ik ben geen dierenbeul.
Bestraffen doet ik never en nooit, ik train en zit zelf bij een hondenschool die positief traint en waar (lijf) straffen NIET mag en wordt je ook niet geleerd. Straf je je puppy wel of iets in die richting ben je niet meer welkom.

De adviezen volg ik wel op kijk maar naar Boy en Donnie, en dat ik op Facebook weg ben klopt kreeg een zeer verveeld prive bericht op iemand zijn reactie toen was ik klaar met die FB groep en heb alles verwijderd en heb me afgemeld net zo als ik hier nu zo ook ga doen. Ik laat me niet zo beledigen daar ben ik veels te lief voor, want u kent mij helemaal niet eens en als u mij wel zou kennen had u mij echt niet zo te kak neer gezet. Ik ben een heel gevoelig. lief, zachtaardig persoon.

Tot ziens allemaal en succes met jullie honden.
Misschien moet je eens niet zo op je tenen getrapt zijn en beter lezen. Ik zeg helemaal nergens dat jij je dieren mishandeld :roll:
Fijn dat je dan nu wel adviezen op volgt, het mocht eens tijd worden. En dat je daar weg bent heeft niks te maken met een zogenaamd privé bericht. Je hebt van meerdere mensen dingen te horen gekregen die je blijkbaar niet bevallen (terwijl ze het erg netjes zeiden) en je bent meteen op je tenen getrapt en gaat weg. Net zoals nu.
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

joline schreef:
Wildflower schreef:
joline schreef:
Wildflower schreef:Gut Joline. Heb je iets te vereffenen met Charley? Je wil wel erg graag dat de mensen hier denken dat Charley niet deugt.
Nee hoor, ik ken haar niet eens persoonlijk maar soms kunnen een paar berichten je heel duidelijk maken hoe een persoon in elkaar steekt.
Inderdaad :ok:
Wat fijn voor je dat je het ook door hebt.
.Afbeelding
Wildflower
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies

Ongelezen bericht door Wildflower »

joline schreef:
Wildflower schreef:
joline schreef:
Wildflower schreef:Gut Joline. Heb je iets te vereffenen met Charley? Je wil wel erg graag dat de mensen hier denken dat Charley niet deugt.
Nee hoor, ik ken haar niet eens persoonlijk maar soms kunnen een paar berichten je heel duidelijk maken hoe een persoon in elkaar steekt.
Inderdaad :ok:
:denken:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Gewoon blijven Charley, je laat je toch niet verjagen door één persoon?
Het hondje van mijn vriendin heeft nu ook zo'n fase, ondanks verbieden en van me aftrekken heeft hij dat een uur volgehouden tot ik wat geïrriteerd met mijn voet wipte en hem per ongeluk op een gevoelig punt trof. Ik schaamde me dood maar mijn vriendin vond het niet erg...en het hielp wel. Daarna ging hij gewoon aan mijn kleren zitten trekken :engel:
Bij hem is het een combinatie van puberen en opwinding, ik had met hem gespeeld en hij wilde mijn aandacht blijven vasthouden.
Sancho is bijna 7 en doet het nog heel af en toe op laarzen van bezoek. Niet bij iedereen, hij heeft zijn voorkeuren.
Ik heb dan wel wat moeite met de hardnekkigheid waarmee hij terug blijft komen en als het minder bekende mensen zijn wil ik nooit te hard corrigeren, dus het is gewoon een fout in de opvoeding :oeps:
charley

Ongelezen bericht door charley »

Marie-Josée schreef:Marie-Josée
Bedankt voor uw reactie.
Het gaat mij ''eigenlijk'' helemaal niet om het rijden tegen mijn been aan, doet hij bijna niet en zowel zet ik hem eraf en geef hem een speeltje. Het gaat mij erom dat hij op 2 teven is gekropen van achteren en gaat rijden. Dit doet hij nu bijna bij elke teef die we tegen komen, bij reutjes niet tot nu toe.
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Wildflower schreef:
joline schreef:
:denken:
Zeker nooit van sarcasme gehoord?
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
Het gaat mij ''eigenlijk'' helemaal niet om het rijden tegen mijn been aan, doet hij bijna niet en zowel zet ik hem eraf en geef hem een speeltje. Het gaat mij erom dat hij op 2 teven is gekropen van achteren en gaat rijden. Dit doet hij nu bijna bij elke teef die we tegen komen, bij reutjes niet tot nu toe.
Gewoon meteen eraf halen met een 'nee' of 'doen we niet' of net maar wat je wilt en doorlopen. Niet te moeilijk over doen en niet gaan nadenken waarom hij dat nu gaat doen, want teefjes doen het ook. Het hoort bij het hond zijn.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Neeltje schreef:
charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
Gewoon meteen eraf halen met een 'nee' of 'doen we niet' of net maar wat je wilt en doorlopen. Niet te moeilijk over doen en niet gaan nadenken waarom hij dat nu gaat doen, want teefjes doen het ook. Het hoort bij het hond zijn.
en je mag best een beetje boos klinken hoor, daar wordt het alleen maar duidelijker van dat je dit écht niet wil hebben!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Neeltje

renee-uk schreef:
Neeltje schreef:
charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
en je mag best een beetje boos klinken hoor, daar wordt het alleen maar duidelijker van dat je dit écht niet wil hebben!
Inderdaad. Lotje wil altijd op haar kussen rijden als er bezoek is. Op zich heb ik daar geen probleem mee, alleen ze stopt niet meer, totdat ze er bijna bij neervalt, dus dat doen we niet meer en krijgt ze een ferme nee zo gauw ik haar alleen al aanstalten zie maken tot en dat kwartje valt heel erg snel.
Suzan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzan »

charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
Dan geef je hem ook gelegenheid om een teef te bespringen. Loopt hij aan een te lange lijn of loopt hij los?
Als je Rico gewoon aan de riem hebt dan kan hij toch niet bij andere honden komen. Aan een lange lijn kan later dan wel weer.
Het is meestal van tijdelijke aard, gaat vanzelf beter hoor.
In huis heb ik altijd tegen mijn honden gezegd dat ik er niet van gediend was. Ook geen kussen enz laten liggen waar ze op kunnen wippen.
Trouwens, wippen doen ze in het nest al. Gaat vanzelf weer over hoor Charley. Wees maar blij dat je een echte reu hebt!
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

Suzan schreef:
charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
Dan geef je hem ook gelegenheid om een teef te bespringen. Loopt hij aan een te lange lijn of loopt hij los?
Als je Rico gewoon aan de riem hebt dan kan hij toch niet bij andere honden komen. Aan een lange lijn kan later dan wel weer.
In huis heb ik altijd tegen mijn honden gezegd dat ik er niet van gediend was. Ook geen kussen enz laten liggen waar ze op kunnen wippen.
Trouwens, wippen doen ze in het nest al. Gaat vanzelf weer over hoor Charley. Wees maar blij dat je een echte reu hebt!
In tegenstelling tot een...??
Neppe reu?

:piew:
Neeltje

wolvster schreef:
Suzan schreef:
charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
Neppe reu?

En ik heb alleen teven gehad.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

wolvster schreef:
Suzan schreef:
charley schreef:
Bedankt voor uw reactie.
Neppe reu?

ik heb een neppe reu, maar die "dekt" iedere loopse teef alshij de kans krijgt.
er is niks mis met een beetje je stem verheffen en boos klinken, hij gaat echt niet minder van je houden, misschien alleen maar meer omdat je dan een stuk duidelijker bent voor hem.
ellen
Afbeelding
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

mijn teef kreeg tijdens haar 1e loopsheid ook rijneigingen,
ik heb dat direct in de kiem gesmoord, wil het niet hebben,

en wat betreft dat streng aanpakken,
ik pak Lana ook wel eens even hardhandig in haar nekvel, als ze totaal tegen mijn bevelen in gaat,
daar wordt ze echt niet minder van en ik geen dieren beul. [een dierenbeul is in mijn ogen echt iets anders]
en ze vindt mij nog steeds de allerliefste.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ach, Nikkie en Jarah hadden de grootste lol tijdens hun loopsheden, ze reden samen wat af. Op andere honden reden ze nooit. Om de beurt bestegen ze elkaar, waarbij Nikkie Jarah even voor de vorm besteeg, maar Jarah maakte er serieus werk van, ze hield Nikkie bij haar nekvel vast zodat Nikkie niet weg kon lopen, maar Nikkie haalde het helemaal niet in haar hoofd om weg te lopen. Hahaha, die vond het veel te leuk.

Tama wilde ook weleens meedoen, maar die mocht niet van Jarah en Nikkie, als Tama erbij kwam maakte die andere twee zich uit de voeten en gingen in een andere kamer verder.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Neeltje

gonnie schreef:Ach, Nikkie en Jarah hadden de grootste lol tijdens hun loopsheden, ze reden samen wat af. Op andere honden reden ze nooit. Om de beurt bestegen ze elkaar, waarbij Nikkie Jarah even voor de vorm besteeg, maar Jarah maakte er serieus werk van, ze hield Nikkie bij haar nekvel vast zodat Nikkie niet weg kon lopen, maar Nikkie haalde het helemaal niet in haar hoofd om weg te lopen. Hahaha, die vond het veel te leuk.

Tama wilde ook weleens meedoen, maar die mocht niet van Jarah en Nikkie, als Tama erbij kwam maakte die andere twee zich uit de voeten en gingen in een andere kamer verder.
Mijn Franse Bulldog Tirsa reed ook alleen op één poppetje, af en toe, geen probleem mee. Maar Lotje stopt echt niet meer, de blijft doorgaan, kussen ondergezeverd en haar tong hangt zowat op de grond, beetje doorgedraaid en dat gaan we niet doen.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Zegt het ook iets over een hond als hij nooit rijdt?

Ik heb het van mijn honden echt nog nooit gezien. Zijn t seksloze wezens, dat stel van mij? :80: :eek:
Afbeelding
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Paisley schreef:Zegt het ook iets over een hond als hij nooit rijdt?

Ik heb het van mijn honden echt nog nooit gezien. Zijn t seksloze wezens, dat stel van mij? :80: :eek:

Ik heb nu mijn vierde hond en niet een heeft het ooit gedaan. Alle vier teefjes.
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Onze IJslandse zusjes beklommen elkaar om de zoveel tijd. Bij andere honden deden ze 't nooit, maar een poedelteefje van mijn ouders klom regelmatig op alles wat los en vast zat. Als je haar er dan af haalde, maakte ze daar niks van en liep totaal ongeïnterresseerd door. Heel gek. Van de andere honden bij ons thuis kan ik 't me niet herinneren en honden van onszelf later deden 't ook niet, behalve dan de IJslanders.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Mijn teefjes rijden op elkaar nu Fiji loops is :)
En ze gaan hun gang maar.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Mijn acht teefjes spelen treintje als ze loops zijn.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mila en Taartje rijden ook op elkaar als ze loops zijn. Taartje wil ook wel eens op andere wildvreemde loopse teven rijden of teefjes die net loops af zijn.
Amy doet daar niet aan mee, maar die rijdt wel eens in de lucht tijdens het spelen of op andere momenten als er opwinding in het spel is.
Amoz rijdt ook op de dames als ze dekrijp zijn en hij rijdt graag op grote intacte reuen, wat bij hem overgaat in/een onderdeel is van spel, maar bij vreemde reuen sta ik het niet toe.
Kortom: er wordt hier heel wat gereden, minstens net zo veel door de dames. Ik heb er geen problemen mee, het is normaal hondengedrag. Als een andere hond aangeeft dat hij het niet wil, doen ze het ook niet.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Saar en Miep waren 1x per jaar samen loops, en dan was het hier in de achtertuin ongeveer 24 uur per dag een bordeel. Om en om gingen ze dan. Maar een half jaar later - als Miep alleen loops was - dan niet. En verder ook niet op andere honden of spullen, alleen die ene keer in het jaar op elkaar.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Machie schreef:

Wat komt dat ongeïnteresseerd over :ugh: Ik gun mijn honden ook een kleurrijk seksleven.

Misschien zijn ze de juiste nog niet tegengekomen :mann:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Paisley schreef:
Machie schreef:
Wat komt dat ongeïnteresseerd over :ugh: Ik gun mijn honden ook een kleurrijk seksleven. :
Huh?
Moet ik er bij zitten en ze aanmoedigen dan? Ze vermaken zich maar. Fiji is niet meer loops en nu rijden ze niet meer op elkaar :)
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Ja je moet er bij gaan zitten met ponpons en dan opruiende oneliners schreeuwen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”